Graag technisch advies over aankoop 2de server...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nah! Zit ik mijn best te doen, gisteren alles opgezocht, net getypt, word het weggehaald!
Hier in de besturingssysteemsectie is niets weggehaald, dus ik heb geen idee waar je op reageert?
Er wordt door de verantwoordelijke mod altijd een bericht achtergelaten als iets wordt verwijderd.
Als je weet waar het topic staat, dan zal ik je antwoord toevoegen. Deze gaat tot nader order dicht omdat het een antwoord is op iets wat blijkbaar niet bestaat.
 
Laatst bewerkt:
Hoi

Als supermoderator weet ik waar dit over gaat.
Alleen snap ik niet waarom je op dat betreffende topic reageert?.

De titel was het volgende
Graag technisch advies over aankoop 2e server met software

De inhoud van het eerste bericht was immers het volgende:
Aangepast vanwege geen reactie

Dit is aangepast door member om 22.47uur.Topic stond tevens als opgelost.
Dus waar reageer je op?? Op alleen een titel?. Verder weet je dus helemaal niet wat de ts'r vraagt.Tenzij je idd het bericht voor 22.47uur gezien hebt. Maar dan zou je hem lang in je geschiedenis oid hebben staat aangezien de openingspost van 1 maart 19.19uur was.:D
Laat ik daar dan maar vanuit gaan.:thumb:

Maar het toeval wil...terwijl jij dit aan het typen was heb ik het topic tegen 00.00-00.12uur onzichtbaar gemaakt omdat het topic dus volgens de ts'r niet meer nodig was.
En ik zie niet/kan niet weten/wil niet weten of jij met dit topic bezig was.

Je bedoeling was dan hoogstwaarschijnlijk goed maar door toevalligheden niet meer nodig.;)



EDIT Dit topic is weer even open zodat Theknight een reactie kan geven.

EDIT2: Zojuist de mail gelezen die je aan de moderator@helpmij gestuurd hebt.
Je had idd voorbereidend werk gedaan.:thumb:
Het is dus echt op basis van toeval dat op moment jij je reactie wilde plaatsen ik dus een paar tellen daarvoor het topic onzichtbaar gemaakt heb. Vandaar jij dus die melding krijgt.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan