Graag wat advies over laptops

Status
Niet open voor verdere reacties.

dacrimson

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2001
Hi,

Ik ben van plan een notebook te kopen naast mijn andere systemen kan ik deze mooi overal naar toe nemen. Nu heb ik me nooit bezig gehouden met notebooks. Wat raden jullie me aan en het moet niet te duur zijn zo'n 1000-1200 euro zou mooi zijn.
Ik bouw meestal mijn eigen pc maar met notebooks moet ik het deze keer toch in 1 kopen en dat vind ik een beetje minder.

Wat ik wil is het volgende.
Mogelijkheid tot internet via de kabel dus ethernetkaart moet er in zitten al denk ik dat dit wel standaard er in zit. DVD-R om te branden want de HD's zijn super klein van die dingen.
Verder moet ik er een dvd/vcd filmpie op kunnen bekijken zonder dat er problemen op treden met beeld bevriezingen etc.

Waar moet ik op letten en waar moet ik vooral niet aan beginnen. Ik hoor zoveel problemen met accu's, oververhitting etc..
Graag jullie advies : )

Ik heb ff bij computerland gekeken en daar hebben ze een paar aanbiedingen.
Toshiba satellite A30 voor 1099,- is dat wat ?

Dus ff echt op zijn nederlands goedkoop maar toch een goed notebook dus geen troep om een paar knaken te besparen maar ook geen hele dure omdat die super snel is. Ik moet er lekker mee kunnen werken en goed een filmpie op kunnen draaien dan ben ik tevreden.

Alvast bedankt,

Crimson

>>Toshiba satellite A30 voor 1099,- is dat wat ?
ben monteur, heb er een paar gehad voor reparatie (allemaal kleine dingen) Ziet er prima uit, niks mis mee hoor. Kijk ook even bij DELL, maken ook keurig spul voor een nette prijs.

Hi,

Bedankt voor je reactie.
Ik heb de Toshiba gekocht en het is een mooi lappie.
Ik hoop dat ik er veel plezier van zal hebben want ik moet er wel aan wennen dat je er zelf niet aan kan sleutelen. Als de HD kapot gaat is het niet zo makkelijk om ff zelf er een nieuwe in te zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan