Grabbit (Chello) probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joyrider43

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2005
:evil: Ik ben boos!!! Ik werk(te) met ft3 en met grabbit haalde ik een en ander binnen via de server van Chello. Nu gaat het niet meer krijg melding 482 too many users in your class. Dit betekent volgens mij dat ik geen toegang (meer) heb tot de news server van chello. De heren van de helpdesk daar weten het ook niet en ***len er wat omheen kan dus niets meer doen hier
Wie weet een oplossing?????:thumb:

Dit kan er mee te maken hebben in welk postcode gebied je zit.

Hoe heb je nu de server geconfigureerd?

Wat zijn de 4 cijfers van je postcode?

Mvg Patrick

Hoi Patrick
Configuratie is in orde via default server ingegeven news.chello.nl., Dit is het adres van de server volgens de helpdesk. Eerst was het news.arnhem.chello.nl en dat werkte tot 4 weken geleden prima. Nu moest arnhem ertussenuit.
Mijn postcode is 6546 XS
Hoop dat je de oplossing weet
Groetjes :rolleyes: Joyrider43

Hoi Patrick
Bedankt voor je snelle reaktie maar hahhaa mijn postcode staat er dus niet bij News.arnhem.chello.nl was het adres tot vanmiddag, toen vertelde de slimerikken van de helpdesk dus dat arnhem ertussenuit moest. Ze zouden mij ook terugbellen maar dat hebben ze dus niet gedaan
Groet Dick the Joyrider43

Hoi Patrick
Ben toch niet zo dom hoor hahahha heb dat al eerder geprobeerd maar krijg dus overal dezelfde melding 482 too many users in your class. Voor mij betekent dit dus dat ik op een of andere manier GEEN toegang tot de server, die bij mij hoort Arnhem dus, heb want op de servers waar ik dus echt geen toegang hem brabant bijvoorbeeld krijg ik exact dezelfde melding
Het blijft dus tobben
Dick the Joyrider:o

Ik had vanavond dezelfde problemen en dit komt vaker voor. Dit is bij mij ook niet de eerste keer. Meestal zet ik alle servers van chello erin.

1005 AA t/m 2063 ZZ: news.ams.chello.nl
2651 AA t/m 4247 ZZ: news.rott.chello.nl
5091 AA t/m 6092 ZZ: news.brabant.chello.nl
8080 6704 AA t/m 9873 ZZ: news.arnhem.chello.nl

news.chello.nl

news.chello.com

Hallo Hump,
Bedankt voor je idee, heb het zojuist geprobeerd maar ook met alle servers erin loopt het niet.
Jij hebt dit dus vaker gehad? Bij chello beweren ze dat ze het probleem niet kennen zou nooit zijn voorgekomen, ze wetem het dan ook niet op te lossen. Het blijft tobben dus met chello.:evil:

Chello weet het zelf zeer goed, ze gooien de sever gewoon af en toe uit de lucht, en als je problemen mee hebt dan moet je een paysever nemen, zeggen ze bij chello.

Geplaatst door humpe
Chello weet het zelf zeer goed, ze gooien de sever gewoon af en toe uit de lucht, en als je problemen mee hebt dan moet je een paysever nemen, zeggen ze bij chello.

Dit lijkt me nu ook ver gezocht.

Maar wil je inderdaad downloaden uit de nieuwsgroepen, overweeg eens een payserver.

Volle snelheid, prima retentie en compleetheid.

Voor €7,50 ben je het mannetje. :-)

Mvg P

Hoi Patrick en Hump

Probleem blijft dus bestaan vraag aan Patrick, als ik een payserver neem welke kan ik dan het beste pakken??:8-0: Groetjes Dick The Joyrider

Probeer eerst eens voor tien dagen gratis de volgende payserver. Tweaknews

Retentie: 8
Snelheid: volle snelheid
compleetheid: 9+
Ondersteundf nagenoeg alle groepen.

Mvg P

Hallo Patick en Hump
We zijn nu een week verder en na dagelijks met de helpdesk van chello gebeld te hebben nog geen stap verder. Elke medewerker daar zegt wat anders maar helpen ho maar. De laatste die ik sprak zei dat het bekent was bij chello en de mensen die er over gaan zeiden oh jee is het weer zover. Men probeert de zaak op te lossen maar dat schijnt moeilijk te zijn want het werkt nog steeds niet. Schrijf jullie dit zodat je een beetje op de hoogtye bent.
Nog bedankt voor jullie tips en sugesties
Dick the Joyrider:mad:

Het is de laatste dagen redelijk gelukt, nog niet subliem, maar af en toe gaat er nu wat goed. Wil natuurlijk nog betere resultaten, kom zelf echter ook niet verder bij het bellen naar chello.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan