Grabit dowloads nergens te vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maggie82

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 nov 2010
Ik gebruik grabit om dingen te downloaden. Voorheen ging dit altijd goed. Maar ineens als ik bijvoorbeeld een film download, dan is de film klaar en kan ik hem nergens vinden. Dus niet in de map waarin ze terecht horen te komen (extracted files). Ik heb Grabit al verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar dit heeft ook niet geholpen. Weet iemand hoe dit kan? Of wat ik moet veranderen in de instellingen misschien? Groetjes Maggie

Je zegt in de map extraxted files! Dit is de map waarin de downloads worden uitgepakt.
Denk dat de bestanden beschadigd zijn en daarom niet zijn uitgepakt naar die map.
Deze film zal dan waarschijnlijk in de standaard ingestelde downloadmap staan.

Je zegt in de map extraxted files! Dit is de map waarin de downloads worden uitgepakt.
Denk dat de bestanden beschadigd zijn en daarom niet zijn uitgepakt naar die map.
Deze film zal dan waarschijnlijk in de standaard ingestelde downloadmap staan.

Ja maar in de extracted files staan de films normaal altijd en nu is het bij welke film ik ook maar download zo dat hij nergens te vinden is. Normaal gesproken was dit nooit zo en waren er nooit problemen. Ik heb ook de optie ingeschakeld om bestanden gelijk te repareren en uit te pakken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan