Computer vrienden.
Eindelijk Grabit aan de praat in combinatie met FTD.
Volgens de verhalen van mijn kennisen moeten hier best wel snelheden gehaald worden.
Wat schept echt mijn verbazing.......de snelheid
Even een voorbeeld.
Update in nieuwsgroep dan worden er toch wel leuke snelheden gehaald ik praat over 400 tot 500 kb/s
Dan begint het probleem.
Ga ik dus uit deze nieuwsgroep mn files downloaden en dan wel over 3 kanalen dan is er niks meer van deze fantastische snelheid meer over.
Ik praat dus nu over opeens 60 kb/s
Mijn inziens download je altijd over een server en heeft het niks meer met individule personen te maken binnen de nieuwsgroep.
Het zou dus moeten kunnen binnen deze zelfde nieuwsgroep de hoge download snelheid te kunnen krijgen.
Wat is er aan de hand?????
Is er een instelling ergens in mijn settings die niet goed staat?
Of knijpt Wanadoo opeens de snelheid als je binnen de groep gaat downloaden?
Wie kan me meer vertellen?
Thanks
Wanadoo maxi 4000 down 700 up en Grabit versie 1.5.3
Eindelijk Grabit aan de praat in combinatie met FTD.
Volgens de verhalen van mijn kennisen moeten hier best wel snelheden gehaald worden.
Wat schept echt mijn verbazing.......de snelheid

Even een voorbeeld.
Update in nieuwsgroep dan worden er toch wel leuke snelheden gehaald ik praat over 400 tot 500 kb/s
Dan begint het probleem.
Ga ik dus uit deze nieuwsgroep mn files downloaden en dan wel over 3 kanalen dan is er niks meer van deze fantastische snelheid meer over.
Ik praat dus nu over opeens 60 kb/s
Mijn inziens download je altijd over een server en heeft het niks meer met individule personen te maken binnen de nieuwsgroep.
Het zou dus moeten kunnen binnen deze zelfde nieuwsgroep de hoge download snelheid te kunnen krijgen.
Wat is er aan de hand?????
Is er een instelling ergens in mijn settings die niet goed staat?
Of knijpt Wanadoo opeens de snelheid als je binnen de groep gaat downloaden?
Wie kan me meer vertellen?
Thanks
Wanadoo maxi 4000 down 700 up en Grabit versie 1.5.3