Grabit + @home

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bassos

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2004
Berichten
357
Ik wil met Grabit aan de gang gaan en ik weet al redelijk hoe het werkt met al die nieuwsgroepen. Maar als ik iets bij Grabit wil downloaden dan komt er steeds bij mijn batch te staan connecting en dan meteen disconnecting. De PC staat in een klein netwerkje achter een router met een i-abon van @home. Ik heb geen idee waarom het niet lukt om te downloaden. Ik heb al een aantal adressen van @home geprobeerd. Staat er misschien iets niet goed bij de instellingen van GRabit??
 
ik heb ook eens grabit geprobeerd ipv newsbin maar mijn ervaring met grabit zij uitermate k@t
 
Heb je als eens gevraagd aan @home welke newssevers ze allemaal hebben en deze ook opgegeven.
FTD werk bij mij op chello ook goed tot mijn verbazing..
 
Laatst bewerkt:
hier de bij mij bekende @home servers

[SERVERS]
news
testnews.home.nl
news.rdc1.ov.home.nl
news.rdc1.nb.home.nl
news.tilbu1.nb.home.nl
news1.tilbu1.nb.home.nl
news2.tilbu1.nb.home.nl
news.groni1.gr.home.nl
news.landg1.lb.home.nl
 
Ik gebruik deze: news.tilbu1.nb.home.nl


Maar ik zal de rest ook eens proberen...
 
licht al eraan waar je zit ik gebruik er maar drie inde buurt want als ik groningen probeer werkt het niet zo goed
 
Het is heel raar. Als ik gewoon via de grouplist de bestanden download doet ie het wel, maar als ik via de search functie probeer te downloaden dan disconnect ie meteen.

En nog iets als ik via de searchfunctie een bestand zoek en ik kijk in welke group ie staat en ik ga dan naar die group toe dan staat het bestand daar niet tussen. Heel vreemd allemaal.

Dus zo gaat het ook niet... :8-0:
 
ik denk dat grabit in een soort van lijsten zoekt ,maar als die lijsten niet worden bijgewerkt heb je er natuurlijk weinig aan, nu is er wel een prog genaamd ftd en een site waar posts op staan
http://www.newzbin.com/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan