Grabit "Nieuwsgroepen"

• Onderwerp starter Onderwerp starter alro
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

alro

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2005
Hallo, sinds 3 dagen is mijn grabit snelheid erg onderuit gegaan van ongeveer 600 kb p/s naar 150? kb p/s dan weer 100 dan weer 200 kbp/s hoe kan dit? verder niks anders ingesteld naar mijn weten?

m@rio zei:
Is je snelheid van planet nog wel goed?

www.speedtest.nl

Ja dat werkt gewoon goed ook op zo'n andere speedtest pagina werkt het gewoon rond de 600kbp/s of zal het mogelijk zijn dat het iets met norton 2006 te maken heeft??

m@rio zei:
Dat merk je snel genoeg als je die uitzet

ja was niet thuis vandaar ga het vanavond ff proberen want er zit zo'n Security center ingebouwd die zal dat toch niet blokkeren?? Maar probeer het wel ff

Het zou mij niks verbazen als norton het laat vertragen. Maar zeker weten doe ik het niet aangezien ik het zelf niet gebruik

m@rio zei:
Het zou mij niks verbazen als norton het laat vertragen. Maar zeker weten doe ik het niet aangezien ik het zelf niet gebruik

Ja bij de oude norton versies 2004/2005 had ik hier geen last van maar bij 2006 wel maar ja ik ga het gewoon proberen. Proberen kan geen kwaad!

alro zei:
Ja bij de oude norton versies 2004/2005 had ik hier geen last van maar bij 2006 wel maar ja ik ga het gewoon proberen. Proberen kan geen kwaad!

Nou ik heb het geprobeerd en geen resultaat gaat nog zo onzettend traag:S

Wat ook nog zou kunnen is dat je provider de nieuwsgroepen aan het "knijpen" is maar daar kan ik op hun site niks van vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan