Grabit + NZB & FTD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rood412

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2010
Hallo Allemaal!

Als ik bestanden wil downloaden van het programma FTDv3 dan zoek ik vervolgens het bestand naam als voorbeeld b.v.b dit:
J4F_NTSC_customNL_DD51-TheSocialNetwork.part01
en dan kopieer ik tot de .part01 vervolgens ga ik naar NZBIndex en dat vindt hij niets en dat is bijna bij alles wat ik zoek!

Kan iemand me helpen?

zoek even op FTD naar wathdog, meestal krijg je er ook gelijk een handleiding bij. Installeer deze tool en je krijgt bovenaan bij FTD extra knoppen zoals nzb index of google yapze en dergelijke via deze knoppen kan je dan veel makkelijker jou nzb bestand ophalen waarmee je de complete post kan binnen halen.:thumb:

zoek even op FTD naar wathdog, meestal krijg je er ook gelijk een handleiding bij. Installeer deze tool en je krijgt bovenaan bij FTD extra knoppen zoals nzb index of google yapze en dergelijke via deze knoppen kan je dan veel makkelijker jou nzb bestand ophalen waarmee je de complete post kan binnen halen.:thumb:

Waar moet ik dan precies zoeken voor dat wathdog?

aangezien hij maar 1,4 dagen opstaat zou ik de servers van nzbindex wat tijd geven

als jij naar nzbindex stond hij er maar 1 uur online waarschijnlijk nog niet verwerkt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan