repareert en extract niet meer.
Ik heb nu ook `tzelfde probleem.
ik heb eerst de gehele PC geformatteerd, en later weer alles teruggezet, en alles werkte weer perfect.
Maar als ik een programma lopen laat....ik had dus uniblue registrycleaner, deed ie niets meer.
Nu kan ik weer van voren af beginnen tenzij ik dat ène hulpprogrammaatje weer terug kan zetten wat de registrycleaner heeft verwijderd.
Ik heb ook al systeemherstel geprobeerd, maar die werkt bij mij niet....als ik op volgende klik, gebeurt er niets.
En kom asjeblieft niet aan met "je zal systeemherstel wel uitgeschakeld hebben".......dat is niet `t geval.
Ik weet wel iets van PC`s af, en hoe de software werkt etc.....maar ik laat nu gèèn registrycleaner meer lopen.
Alleen een virusscanner en een adwareprogje, is mij wel goed genoeg.
De enige remedie is .....formatteren, en alles weer teruginstalleren...je bent even een uurtje of 2 zoet, maar alles loopt weer als een tierelier.
Dit is misschien wel een laat bericht, maar ik had pas verleden week problemen met Grabit...oh ja, ik werk met Grabit 1.7.2 beta 4.
Trouwens, als er iemand is die mij kan helpen....graag.
Misschien dat er ook anderen dezelfde problemen met grabit ondervonden zoals ik dus.
Registrycleaner heeft 1 of 2 dingen verwijderd, die noodzakelijk zijn voor grabit.
Kom ik er zèlf uit...meld ik `t hier wel.
Leuke site trouwens.