Grabit probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

nafyhozy

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2010
Berichten
16
hallo

Ik heb sinds kort nieuwsgroepen genomen. heb een payserver abo met ret van 317 dgn. Dit is mijn probleem:

met grabit laad ik bijvoorbeeld server a.b.boneless. nadat ik voor groups update gekozen had krijg ik dus een lijst met bestanden. nou heb ik via ftd en andere zoekmachines een bepaalde film die ik wil downloaden maar die staat dus niet in de lijst van datzelfde a.b.boneless. wat is het probleem???? het moet niet aan de retentie liggen

ook laad ie sommige servers en dan geeft grabit geen enkele inhoud weer. dit is zeer irritant, iemand een oplossing?


Kan iemand me helpen????
 
in feite gebeurt er dit: als er 100 bestanden in een server moeten staan geeft hij niet alles weer
 
hallo
ik had al aangegeven dat ik ftd gebruik!! FTD + FTD watchdog gaven aan dat het in die bepaalde server zit en an updaten van die server staan die bestanden er niet in
ligt het aan grabit dan?
 
Laatst bewerkt:
jahaaa

jullie moeten wel beter je best doen hoor

Jammer van deze opmerking. Iedereen hier is bereid om te helpen, kleine waardering is eerder op z'n plaats.

Als je die link van altbinaries4all goed hebt gelezen.
Installeer koalabeer, gebruik die knop om de nzb te zoeken via binsearch of een andere website.
Download/ of open de nzb en grabit doet de rest. Gaat vele malen sneller dan eerst alle headers van die groepen op te halen en daartussen te gaan spitten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan