grabit \ quickpar

Status
Niet open voor verdere reacties.

chiel1974

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2004
heb een film gedownload en par2-files nagekeken met quickpar. nu krijg ik de melding 199 missing blocks. als ik kijk in de lijst met files zie ik dat ik 13 rar-files mis. hoe kom ik hier aan ?

de missende rar files downloaden !!
of 199 blocks aanvragen bij de poster

je kan ook eerst eens kijken of die missende rar-files noch in de nieuwsgroep staan en ze dan noch eens proberen op te halen.(het is meer gebruikelijk dat er enkele blocks per rar ontbreken dan dat er ganse files ontbreken)

de missende rar-files staan er niet tussen.
hoe zou ik die missende blocks dan aan kunnen vragen ?
hoe moet zo'n bericht eruitzien en waar doe ik dat ?

oh, maak ik hier nu uit op dat je niet via ftd of ftn of een andere newsreader deze film heb gevonden!!

maar door de search functie te gebruiken in grabit of wat dan ook?

als je dat op deze manier heb gedaan, is het ook nog maar de vraag of die film wel is die jij wil.
ook is het dan mogenlijk dat er geen nl subs bij zitten.

kijk eerst eens op (www.tutorialbase.net) deze site kan ik op dit moment niet bereiken maar mischien later wel.

zoek ook een naar ftn of ftd

iik heb deze film inderdaad met ftd gevonden.
maar in al die tutorials kan ik niet vinden hoe ik aan missende files kom. ik heb al aardig wat tutorials doorgenomen maar daar word ik niet echt wijzer van.
er staat namelijk alleen steeds in hoe ik het prog moet gebruiken maar niet hoe ik een request maak bv.

ok als je nu in ftd zit kun je in die post gewoon een bericht posten met de vraag of diegene die rar files of die blocks wil posten voor jou.

of via het forum via fils.

helaas is het vaak zo als je geen bericht heb achtergelaten dat je deze film gaat downloaden.
dat de poster jouw ook geen ondersteuning geeft.

Je kunt proberen om een NZB-file te maken....

http://www.binsearch.info/

Tik daar de naam van het bestand in wat je hebt gedownload.... (zonder partxx.rar).
Als ie het bestand gevonden heeft kun je een .nzb file maken. Zorg ervoor dat je bij het opslaan kiest voor opslaan als type "alle bestanden". Geef een bestandsnaam op en laat het eindigen als .nzb

Als je de .nzb file hebt kun je met grabit (of andere programma's) deze file importeren.
Vaak zie je dan dat ie ontbrekende PAR- of RAR files wel vindt, terwijl ie ze met de search functie van je newsreader niet meer vindt.

Nouja ik weet niet of het lukt maar in ieder geval succes !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan