GrabIt vraagjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nipponsei

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2008
hallo mensen,

ik gebruik sinds kort grabit. maar als ik iets download en dan later grabit afsluit dan vraagt hij: do you want to save this batch? als ik op no klik ben ik dan mijn download kwijt? en als ik grabit dan weer opstart vraagt hij: do you want to resume your batch ofzo. als ik dan op no klik ben ik dan ook mijn downloads kwijt?

en mijn download snelheid is langzaam.

als ik grabit start en iets begin te downloaden gaat hij de 1e 10 seconden met 1,2mbps maar daalt dan snel naar 800kbps. hoe kan dit? ook heb ik dat 's avonds tegen een uur of 6 7 mijn download snelheid zakt naar 200kbps.

weet iemand hier raad mee?

mvg mij

als grabit vraagt of je het wilt saven is je download nog niet klaar,dus op ja klikken
en dan start ie volgende keer weer de download waar ie gebleven is
en het hangt een beetje af wanneer je download s'morgens gaat het snelst is mijn ervaring
s'avonds is het te druk en gaat ie knijpen

succes

Als Grabit zegt " Do you want to save the batch " Dan klik je op Yes, en dan slaat hij het moment op dat hij gedownload heeft. Als je Grabit dan weer aanzet, dan vraagt ie " Do you want to load the previous batch? " Als je dan op Yes klikt gaat het downloaden weer verder.

En dat met je download snelheid, ligt er net aan welk abbonoment je hebt van nieuwsgroepen, en hoe snel je eigen verbinding is.

zoiets dacht ik al.

maar als ik dus per ongeluk op neej klik ben ik het kwijt dat vind ik een beetje riskant.

is er ook een optie in grabit om hem automatisch te laten opslaan en starten?

zoiets dacht ik al.

maar als ik dus per ongeluk op neej klik ben ik het kwijt dat vind ik een beetje riskant.

Jep.. Die functie staat bij de opties van Grabit zelf (dus niet server properties)

waar precies? ik kan niet echt de weg vinden in grabit.

Heb op moment geen Grabit tot mijn beschikking. Zit namelijk op school :rolleyes:

In plaats van je pc halverwege een download af te sluiten kun je hem ook aan laten staan en Grabit zo instellen dat je pc na het voltooien van de download vanzelf uitgaat;

tabblad "batch", klik daar boven op de knop "autoschutdown".

jah als dat kon had ik hem wel 24/7 aan staan maar mun ouders vinden het gezoem niet leuk want dan kan mun ma niet slapen en stroomverbruik etc :rolleyes:

Met autoschutdown staat hij ook niet 24/7 aan maar zolang als nodig, dat is de truc

werkt dat autoshutdown met vista? dan heb ik nog een vraagje.

grabit geeft vaak aan rechts onderin beeld, dat er 3 of 4 threads ofzo aan het downloaden zijn en de rest is idle. maar mijn eweka moet tot 8 kunnen supporten staat er?

klik rechts op defaultserver/server properties/endan maximum allowed connections die groter maken

dat van die autoshutdown kan ik niet vinden?

Quote:
Origineel gepost door Nipponsei Bekijk Bericht
zoiets dacht ik al.

Jep.. Die functie staat bij de opties van Grabit zelf (dus niet server properties)

euhm waar precies? als ik op edit/preferences en dan het tabblad batch voor me heb zie ik niks van autoshutdown en/of auto save continue of iets dergelijks?

autoshutdown in de bijlage

Bijlagen

• shut.jpg
    shut.jpg
    19 KB · Weergaven: 70
aha ok ik dacht dat het bij preferences stond :confused:

ik ben oost indisch blind

ik wil try... :thumb:

Laatst bewerkt:
getest en met succes... dus even voor de duidelijkheid...

grabit werkt met vista en sluit automatisch af. ik zag ook dat het meerdere keuzes had. zoals bijv alleen grabit afsluiten of de pc in standby zetten.

bedankt allen voor jullie reacties. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan