Grabit zet pakt files niet meer uit in extract folder

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robin Hood

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2002
Hallo,

Ik downoad al enige maanden films via een payserver en laat de files uitpakken met Grabit op mijn externe schijf, zodat ik films op mijn mediaplayer kan afspelen. Dit ging altijd prima, maar sinds van de week niet meer. Grabit repareert en pakt uit, maar waarin is mij onbekend.

Via instellingen zie ik echt dat de extracted files naar mijn externe schijf moeten.

Weet iemand waar dit aan kan liggen?

groet
Robin
:)

Via instellingen zie ik echt dat de extracted files naar mijn externe schijf moeten.

Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Ik heb dat ook eens gehad, het bleek dat wanneer de uitgepakte bestanden een ISO bestand was mijn externe HDD hier niet mee om kon gaan.

Bij de normale dvd files zoals vob ed. gaf het geen problemen met de externe schijf.

Nee, het werkt bij geen enkel ander bestand, of het nu vob of wmv is, noppes.

gr
Robin
:shocked:

Hoi Robin,

Dan zou ik Grabit eens opnieuw installeren en kijken wat hij dan doet nadat je hebt aangegeven dat hij de files op de externe schijf moet zetten.

ik heb zojuist Grabit opnieuw geinstalleerd, maar het probleem blijft. Ik snap er niets van.

Robin
:confused:

Heb je al geprobeerd om de files uit te pakken naar een andere map op je gewone harde schijf?
Wat doet hij dan?

Laatst bewerkt:
Met winrar Uitpakken gaat probleemloos op de harde schijf.
gr
Robin

Ik heb nog in Grabit aangegeven dat het uitpakken in een map op de harde schijf moet. Maar de doelmap blijft leeg.

Volgens de handleiding van Grabit kan je de folders aangeven waar de cache en downloads heen moeten. Kan het zijn dat iets niet goed zit met de cache, en hoe kan ik daar achter komen? Of deze suggestie niet ter zake?
gr
Robin

Robin,

Met het cache gebeuren zou ik niet weten. Je kan nog wel proberen om eens handmatig te repareren in quickpar en handmatig uitpakken in winrar in plaats van automatisch.
En dan een map op je externe harde schijf als doel gebruiken.

Hoi Luuk,

Ja dat werkt wel, maar dat is ongemakkelijk en tijdrovend. Ik ben zo verwend met Grabit, het is zoveel makkelijker. Ik ben gewend voor bedtijd diverse films te downloaden via Grabit, die alles doet. De volgende dag staat alles op mijn externe schijf klaar om via mijn mediplayer te bekijken.

Vandaag ga ik op een andere pc de boel daar eens op te testen, om uit te sluiten of het aan deze pc ligt. Ik houd je op de hoogte.

groet,
Robin
:cool:

Ben ik weer.................Grabit op een ander pc uitgeprobeerd, maar hetzelfde resultaat.

Files gaan prima in de map voor de downloads, maar de files die uitgepakt en gerepareerd worden, blijven nergens.

nog ideeen?

gr
Robin
:confused:

Robin,

Als je het handmatig doet komen ze wel op de externe hdd?
Is idd tijdrovend, maar als het handmatig wel werkt zou je toch denken dat ergens in grabit iets niet meer deugt als hij het automatisch zou moeten doen.

Ik zoek ook nog ff verder.

Newsleecher schijnt trouwens ook handig te zijn, dat is zeg maar de tegenhanger van grabit. Ik heb zelf echter geen ervaring met het programma newsleecher.

Hoi Luuk,

Grabit doet het nu weer goed sinds een week. Nu heb ik er weer vertrouwen in dat het probleem is opgelost, hoewel ik denk dat er iets aan de hand is met de hardware. De pc is van 2002, soms slaat ie spontaan uit. Ik ben al bezig met sparen voor een nieuwe pc, ik wil aan deze niet te veel kosten gaan maken (het kan van alles zijn moederbord, voeding of zo).

Waardoor Grabit weer de files weer repareert en uitpakt op mijn externe schijf, is mij een raadsel.

Luuk, dankjewel voor jouw tijd en adviezen.

Groetjes,

Robin
:thumb::cool::D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan