grabit

Status
Niet open voor verdere reacties.

robbie 99

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2008
Berichten
6
hoe kan ik mijn connecties verhogen hen er nu 3 maar moet er 10 kunnen krijgen
 
Klik rechts op de server die je gebruikt en ga naar "server properties" vervolgens ga je naar "maximum allowed connections" en ga je met de schuifbalk het aantal verhogen.
 
ik heb grabit aan maar waar doe ik dat dan zie niet staan server begin hier pas mee dus ben nog niet zo bekend
 
Grabit opstarten en dan tabblad "BATCH" en dan links staan de server (s) die je gebruikt om mee te downloaden en bij die eigenschappen ( rechtsklikken en dan server properties) moet je zijn om alles in te stellen en zo ook het aantal connections.

Je begint pas zeg je ? Heb je al eens iets gedownload dan met Grabit? Zo ja, dan moet je toch je server gegevens invullen en dan weet je waar server staat.
 
Laatst bewerkt:
Pas de status van je vraag even aan naar "Opgelost" rechts onderaan de pagina als je wil!
 
maar laat jou provider/payserver wel 10 connecties toe anders heeft het niet veel zin
 
Goeie opmerking van je. Niet eens aan gedacht.
Heb zelf Eweka en dat gaat prima ( 1500 KB/S en binnen 55-56 minuutjes een film binnen) en ben zeer tevreden over hun diensten.
 
Hier een eweka gebruiker too:D
Alleen nu nog snel internet:p, heb maar 1/10 van jou snelheid:confused:
 
Ach ja,
Nu maar wachten dat ze hier glasvezel gaan aanleggen, nu moet ik nog maar geduld hebben.:p
 
mijn pay server staat dit toe ben net thuis zal hem gelijk als opgelost zetten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan