grabit

Status
Niet open voor verdere reacties.

kalm

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2004
Berichten
784
Beste helpmijers, Grabit om de vij tel op pauze.
Terwijl er voldoende ruimte is op de HD.
Heeft iemand ee tip?:rolleyes:
 
Hee Raymond alles ok?
Tijdens het downloaden gaat grabit op pauze. Dan krijg ik de melding dat Grabit erg traag loopt op een pc met voldoende ruimte; maar om problemen te voorkomen gaat Grabit previntief op pauze.
 
En dat doet Grabit zelf?
Is dit opeens en is er iets veranderd aan je systeem? Nieuwe virusscanner of zo? Is nieuw voor mij eerlijk gezegd.

Ik heb dit nog wel gevonden op ons forum:




Indien je in grabit een ongeldige download locatie opgeeft dan maakt hij een Temp map aan waar de bestanden naar toe gaan (deze vind je denk ik in de program files\Grabit) of grabit schakeld automatisch naar Pauze en houd dus op met downloaden.
 
Laatst bewerkt:
Ja dat doet Grabit zelf.
Maar ik heb idd een nieuwe virusscanner ge instal.
Heb Grabit ook opnieuw ge instaleerd. Ik ga t uitzoeken.
Laters
 
Ik had AVG en nu heb ik even voor nood Kasperski erop gedaan.
 
ik heb twee partities.

En waar plaats je je downloads, op de 2e partitie zeker waar genoeg plaats is.

Maar hoe zit het met de ruimte op je c:/ schijf? want daar komen eerst alle tijdelijke bestanden terecht
 
Ik dacht al dat je Kaspersky had.
Je moet in Kaspersky Grabit toevoegen bij de uitzonderingen. Oftewel dat Kaspersky Grabit niet scant anders gaat het inderdaad niet.
 
Ik weet niet welke versie je hebt maar in 7.0 gaat het zo:



Klik rechts in je taakbalk met de rechter muisknop op het Kaspersky icoon en ga naar instellingen. Vervolgens ga je naar "dreigingen en uitzonderingen" en daar klik je op de button "vertrouwde zone "
Eenmaal gedaan klik je op "toevoegen" en blader je naar ( bij mij althans) c/programfiles/grabit/grabit.exe en deze voeg je toe aan je vertrouwde programma's.
Klaar ben je. Kaspersky zal wat je binnenhaalt met Grabit niet meer scannen en je hebt ook geen last meer van vertragingen en stops
 
Het was en en. En de blokade van Kasperski en teweinig ruimte ivm de partities. (bijna geen ruimte meer op c:)
Ik moet ff wat werk verzetten om dit op he helderen.
Goede tips allemaal. Ik laat nog van me horen.
 
Ja, Kaspersky moet je altijd even regelen.
Goed dat het opgelost is zo.
 
Het draaid weer als de oude! Vet dus.
Super bedankt voor jullie hulp:thumb:
Groetjes Kalm
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan