grabit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berendbotje

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Ik heb Grabit geinstalleerd en als ik een dvd wil downloaden van een nieuwsgroep dan geeft hij aan 480 authentication required for command aan. Wat betekent dit en wat doe ik verkeerd. ? Ik probeer films van 3 dagen oud te maken ,maar steeds geeft hij dit aan,terwijl ik er nooit last van heb gehad.Ik heb een payserver en ben onlangs overgestapt naar windows 7. Misschien heeft dit er iets mee te maken

je hebt de server instellingen niet goed ingesteld in grabit of je antivirus/firewall blokkeerd grabit
Geef grabit toegang tot internet in je firewall/av programma

Vraag verplaatst van multimedia naar nieuwsgroepen.
S.v.p. in het vervolg op letten waar je je vraag plaatst.

Jackall

ja,dank je wel voor je antwoord. Maar misschien een domme vraag ...Hoe doe ik dit.???Ik heb dit nog nooit bij de hand gehad. Ik heb pas windows 7 en alles is nog nieuw voor mij en ben de boel een beetje aan het uitzoeken.

Ik ben een beetje aan het prutsen geweest en ik denk dat ik waarschijnlijk het probleem gevonden heb. Ik wil je in ieder geval bedanken voor je moeite

Dan zouden wij het graag willen weten hoe je het dan heb weten op te lossen.
Dit helpt ook anderen die met het zelfde probleem worstelen.

Jackall

Ja sorry ,ik stond net op het punt om naar mijn werk te gaan. maar ik heb dit geprobeerd.Download Grabit en als je het scherm voor je ziet,klik dan met rechts op default server en dan vul je bij Hostname je payserver in bijv. news.Hitnews.eu. Je kiest voor poort 119. Je accountname heb ik hetzelfde ingevuld als je account bij de payserver met hetzelfde password .Maar of ik het goed gedaan heb weet ik niet zeker,maar tot nu toe werkt het wel. Ik hoop dat je hier wat aan hebt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan