Grafiche kaart vervangen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat zal wel:p, maar ik heb alsnog geen idee welke videokaart ik moet kopen.
Suggesties zijn welkom

Een 4830 serie zou een optie kunnen zijn.(gezien je budget)
Maar er is nog niemand die jou gewezen heeft op het feit dat als jij een nieuwe kaart zet dat je ook een andere voeding nodig hebt.(komt er dus ook bij)

Vandaar mijn opmerking over de voeding
ze kunnen je wel gelijk een 4870 adviseren maar ja dat gaat niet werken.......:confused:

Budget is, met voeding dan ong 150 euro. Maar kan hij niet op mijn oude voeding, want mijn oude grafische kaart deed het ook goed op mijn voeding

Ik zou een HD4770 kopen, die is sneller dan een 4830, bijna even snel als een 4850, en kost bij mycom.nl maar 90 euro. Ik wil hem ook kopen maar ik moet mijn voeding blijkbaar upgraden, en ik heb atm geen geld voor beide:P

Let op dat de videokaart een dual slot-versie is. Dus je moet neits in het pcie x1 slot hebben. Das dat kleine zwarte slot, boven de 2 witte sloten.

Heeft de voeding een pcie-connector? Zo ja: dan zou je kunnen kijken wat op het stickertje op de voeding staat bij +12V. Het aantal Ampere is dan van belang.

Beide voedingen die ik heb aangeraden kunnen de 4770 ruimschoots aan. Tenzij je alles zwaar overclocked, dan zou je misschien nog wel wat problemen kunnen krijgen. =)

Ik dacht al dat de voeding het aan zou kunnen, maar de vraag nu is of het wel past op het moederbord. Iemand enig idee hoe ik daar achter kom?

Laatst bewerkt:
Wat bedoel je? Of de videokaart wel past? Of of de voeding wel op het moederbord kan worden aangesloten?

De videokaart zal passen zolang je maar een PCIe X16 of PCIe X16 2.0 slot hebt, en natuurlijk genoeg ruimte in je computer.
De voeding past eigenlijk altijd wel. Als je moederbord een gewone ATX 20/24 pins aansluiting heeft zal hij gewoon passen.
Hoewel.. het is een Dell.. daar houden de meeste mensen die hun PC willen upgraden niet van:P

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan