• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

grafiek assen primaire horizontale assen meer optiesvoor primaire assen werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

carlietie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2012
Berichten
3
Beste,

Wanneer ik een primaire as wil wijzigen kan dit door de as te selecteren, hulpmiddelen voor grafieken, indeling assen primaire assen - meer opties voor primaire assen.
Dan krijg je een venster met meer mogelijkheden voor meerder aanpassingen in de primaire as.
Ik heb nu het probleem dat dit venster bij mij niet verschijnt.

Wat zou de oorzaak kunnen zijn?
 
Rechts-klik op de as en kies As opmaken. Krijg je dan ook geen venster?
 
Dat klopt, bij de primaire verticale as krijg ik het venster opties, maar bij primaire horizontale as verschijnt dit venster niet.
Na lang wachten krijg ik dan de melding: te weinig systeembronnen.

groeten
Carlietie
 
Ik herken dit verschijnsel van een Vista machine met excel 2007. Op die machine deed het venster er steeds langer over om te openen, na herhaaldelijk openen/sluiten. Voor zover ik weet heeft het zich vanzelf opgelost, wsch door een update.
Probeer eens een herstel van excel.
Heb je vergelijkbare machines in de buurt die het probleem ook/niet hebben?
 
nog meerdere pC's met hetzelfde probleem

Ja, inderdaad, we hebben nog meerdere PC's met hetzelfde probleem. Bij de ene werkt het wel en bij de andere lange wachttijd vooraleer venster verschijnt.

Probleem nog niet opgelost, ik zoek nog even verder. Reacteies altijs welkom.
mvg
Carlietie
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan