Beste,
Ik weet dat deze vraag al meermaals is gepasseerd maar ik snap niks van de vorige oplossingen.
Het zit zo.
Ik moet voor mijn stagebedrijf een excelsheet maken.
op blad 1 kan je dan meetresultaten importeren van batterijen.(om de 10 sec word de spanning gemeten van de batterijen)
hiermee moet ik dan verschillende dingen doen die al gelukt zijn buiten 1 ding.
ik moet het voltage van deze batterij na 15,30,45 min weergeven.
echter: als ik bv meetresultaten importeer van 20 batterijen, dan kan ik hier dus een grafiek laten maken met balkjes van deze 20 batterijen. maar als ik hierna dan meetresultaten importeer met slechts 4 batterijen, krijg ik dus 4 balkjes en 16 lege vakjes ernaast. dat is iets dat ik NIET wil, de hoeveelheid balkjes in de grafiek moet dus overeenkomen met het aantal batterijen...
Ik zou graag deze file online zetten op deze site maar is al te groot...
dus als iemand deze file wilt zal hij zijn email moeten geven vrees ik ofzo...
Anyone please?
Ik weet dat deze vraag al meermaals is gepasseerd maar ik snap niks van de vorige oplossingen.
Het zit zo.
Ik moet voor mijn stagebedrijf een excelsheet maken.
op blad 1 kan je dan meetresultaten importeren van batterijen.(om de 10 sec word de spanning gemeten van de batterijen)
hiermee moet ik dan verschillende dingen doen die al gelukt zijn buiten 1 ding.
ik moet het voltage van deze batterij na 15,30,45 min weergeven.
echter: als ik bv meetresultaten importeer van 20 batterijen, dan kan ik hier dus een grafiek laten maken met balkjes van deze 20 batterijen. maar als ik hierna dan meetresultaten importeer met slechts 4 batterijen, krijg ik dus 4 balkjes en 16 lege vakjes ernaast. dat is iets dat ik NIET wil, de hoeveelheid balkjes in de grafiek moet dus overeenkomen met het aantal batterijen...
Ik zou graag deze file online zetten op deze site maar is al te groot...
dus als iemand deze file wilt zal hij zijn email moeten geven vrees ik ofzo...
Anyone please?