• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

grafiek gegevens met ALS functie

• Onderwerp starter Onderwerp starter KeBr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

KeBr

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2016
Ik heb een dashboard waarin gegevens worden gepresenteerd vanuit het tweede tabblad. Als ik op het eerste tabblad een waarde in een cel verander moet de grafiek ander waarde ophalen uit het 2e tabblad. hiervoor heb ik in de grafiekgegevens een ALS functie gemaakt, echter krijg steeds een foutmelding dat er ergens haakjes ontbreken.

Dan is het dus zaak om die ontbrekende haakjes in toe voegen.

Dat snap ik. ik weet alleen niet waar, heb al van alles geprobeerd. in de bijlage een afbeelding de formule en de melding.formulefout.jpg

Mijn opmerking was meer bedoeld om te zeggen wat we er niks over kunnen zeggen zonder dat je een voorbeeld document plaatst. En een plaatje ervan hebben we helemaal niets aan.

Bedankt voor je opmerking. in de bijlage een voorbeeld. Als cel Y2 van het eerste tabblad Scenario 1 is moet de naald de gegevens van H3:H5 van tabblad DB gegevens ophalen. als het Scenario 2 is gegevens van H4:H6.
Hopelijk kan iemand hier wel iets mee.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan