• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Grafiek in Excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Truusm

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2012
Kan iemand mij helpen met onderstaande vraag? Ik zou graag willen weten of dit kan en hoe ik dit voor elkaar krijg.

Per maand (totaal 3 maanden) wil ik in één grafiek de aantallen weergeven van de p1 t/m p4 die wel of niet gehaald zijn.
Het zou helemaal perfect zijn als ik hierin ook nog het totaal aantal aangemaakte meldingen kan verwerken.

Kan iemand mij hierbij helpen?

Januari
Februari
Maart

P1 totaal aangemaakt (aantal)
P2 totaal aangemaakt (aantal)
P3 totaal aangemaakt (aantal)
P4 totaal aangemaakt (aantal)

P1 gehaald (aantal)
P2 gehaald (aantal)
P3 gehaald (aantal)
P4 gehaald (aantal)

P1 niet gehaald (aantal)
P2 niet gehaald (aantal)
P3 niet gehaald (aantal)
P4 niet gehaald (aantal)

Alvast bedankt.

ja, zeker, maar toch liever iets meer gegevens graag, een voorbeeldbestandje aub.

Kan iemand mij hierbij helpen?
Het aantal mensen dat kan helpen hier is behoorlijk groot; het aantal mensen dat wil helpen stijgt enorm als je er een bestand met gegevens bij doet. Want niemand zit dus te wachten om eerst voor 4 kwartalen cijfers te gaan inkloppen.

Bijlage toegevoegd

Bedankt voor de tip. Ik heb een bijlage toegevoegd met cijfers.

Misschien wil ik wel teveel informatie in 1 grafiek kwijt. Ik heb al een aantal grafieken geprobeerd, maar ik krijg niet het gewenste resultaat.

Bijlagen

Prachtig voorbeeld maar wat moet er nu mee gebeuren?

Ik kan het niet goed uitleggen, daarom heb ik besloten om meerdere grafieken te maken. ik sluit de melding.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan