• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

grafiek kopieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stokkie2000

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2004
Berichten
70
Als ik een grafiek (inclusief de waarden) van het ene bestand in het andere bestand kopieer, dan blijft de grafiek de waarden uit het originele bestand vasthouden. Als ik dan wat in de waarden van de kopie verander, dan wordt de grafiek niet gewijzigd.
Is dit op te lossen zonder dat ik iedere (kopie) grafiek moet aanpassen naar de waarden in de kopie?
 
Als ik een grafiek (inclusief de waarden) van het ene bestand in het andere bestand kopieer, dan blijft de grafiek de waarden uit het originele bestand vasthouden. Als ik dan wat in de waarden van de kopie verander, dan wordt de grafiek niet gewijzigd.
Is dit op te lossen zonder dat ik iedere (kopie) grafiek moet aanpassen naar de waarden in de kopie?

Ik zou de koppelingen verbreken, via BEWERKEN - KOPPELINGEN.

Met vriendelijke groet,


Roncancio
 
ja dat is een oplossing, alleen heb ik dan geen koppeling met de gegevens in de kopie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan