Om de benutting van iets te weten te komen wil ik graag een grafische weergave van de beschikbare tijd met daarin de benutte tijd.
Ik heb een lijst van namen in kolom A.
In kolom B staan de datums.
In kolom C heb ik de gebruikte tijd (benutting).
En in kolom D staat het restant van de totale tijd (totaal-benut), zodat ik dit mooi in beeld kan brengen.
Zie de bijlage voor de beeldvorming.
Nu wil ik middels het aanklikken van de naam, gekoppeld aan F1, per persoon kunnen zien hoe de benutting is. Hiervoor heb ik kolom G, H en I gereserveerd.
Middels een formule hoop ik in deze kolommen de data uit B, C en D te krijgen, zodat er een dynamische grafiek ontstaat. Dus ik klik op Otto en in de kolommen G, H en I verschijnt de benutting van Otto, en direct past de grafiek zich ook aan.
Wie kan mij helpen aan de oplossing?
Ik heb een lijst van namen in kolom A.
In kolom B staan de datums.
In kolom C heb ik de gebruikte tijd (benutting).
En in kolom D staat het restant van de totale tijd (totaal-benut), zodat ik dit mooi in beeld kan brengen.
Zie de bijlage voor de beeldvorming.
Nu wil ik middels het aanklikken van de naam, gekoppeld aan F1, per persoon kunnen zien hoe de benutting is. Hiervoor heb ik kolom G, H en I gereserveerd.
Middels een formule hoop ik in deze kolommen de data uit B, C en D te krijgen, zodat er een dynamische grafiek ontstaat. Dus ik klik op Otto en in de kolommen G, H en I verschijnt de benutting van Otto, en direct past de grafiek zich ook aan.
Wie kan mij helpen aan de oplossing?