• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Grafiek met aangepaste brongegevens

Status
Niet open voor verdere reacties.

MarcVB

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2006
Hallo, op bijgevoegd werkblad wil ik een grafiek plaatsen in kolom M welke zijn gegevens haalt uit het blad Datagraf. De grafiek mag echter maar 10 weken tonen van de 52 (jaar) en door middel van een knop wil ik door het jaar bladeren. Hoe moet ik aan zoiets beginnen? ps Er staan 4 grafieken op het werkblad de knop mag voor alle 4 grafieken samen dienen.

Laatst bewerkt:
Pas het voorbeeld in bijlage aan.

Eigen makelij. Wie geïnteresseerd is in de andere data (dus andere staten van de VS, en andere types van geweld, moet het maar vragen. Heb ze hier toch op de PC staan.)

Wigi

Bijlagen

Laatst bewerkt:
halo Wigi, bedankt voor je voorbeeld heb ondertussen gevonden wat ik zocht via de functie Index zie bijgevoegd voorbeeld

Bedankt!

Bijlagen

halo Wigi, bedankt voor je voorbeeld heb ondertussen gevonden wat ik zocht via de functie Index zie bijgevoegd voorbeeld

Bedankt!

Mooi gedaan.

Blij dat ik kon helpen.

Prettig weekend.

Wigi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan