• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Grafiek met de waarden

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker56

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2003
Hallo

ik heb een mooi grafiekje alleen in wil de waarden er ook bij hebben staan.

zie bijlage dat maakt het misschien een stuk makkelijker.

dus dat 75% 15 mensen zijn.

Tim

Bijlagen

grafiekje

beste ,
heb je al geprobeerd van je brongegevens aan te passen zodat je deze in waarde kan weergeven?
MVG Eric

eric roodhooft zei:
beste ,
heb je al geprobeerd van je brongegevens aan te passen zodat je deze in waarde kan weergeven?
MVG Eric

Hoi,

Ja maar dit wil niet werken :S

Tim

grafiekje

hoi,

heb het even zelf geprobeerd, als je in je grafiek klikt en grafiek opmaken kiest kan je volgende formule veranderen $c$3..... verander je in $b$3:$b$5
en dan krijg je wel de juiste waarden , namelijk 15 enz.

even uitproberen, ik denk dat dit is wat je zoekt
groetjes Eric

eric roodhooft zei:
hoi,

heb het even zelf geprobeerd, als je in je grafiek klikt en grafiek opmaken kiest kan je volgende formule veranderen $c$3..... verander je in $b$3:$b$5

groetjes Eric

Nee
maar toch bedankt

wat ik wil is wel het voorbeeld maar dat hij aangeeft hoeveel mensen die 75% is

Tim

eric roodhooft zei:
hoi,

groetjes Eric
Dit werkt inderdaad niet. Ik heb het opgelost met de Chart labeler van Rob Bovey, gratis te downloaden op http://http://www.appspro.com/Utilities/ChartLabeler.htm. Ik gebruik dat al een tijdje met grote tevredenheid.

Het resultaat zit in bijlage.

Bijlagen

Wat je ook kan doen is:
Klik op het percentage in de grafiek. Klik daarna nog eens. Het percentage krijgt nu een grijs vierkantje eromheen. Je kunt er nu tekst bij typen.

Zie voorbeeld

Bijlagen

Even zeggen dat door tekst of iets anders te typen in de labels, maak je de labels niet meer dynamisch, maar statisch. D.w.z. dat als de basisgegevens veranderen dat dan de labels niet mee veranderen. Ik weet niet wat jou bedoelingen zijn, maar als dat zo is moet je dus een andere methode gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan