• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Grafiek met vaste en variabele gegevens

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nellekuh

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2010
Ik heb een heet die uit diverse bladen gegevens haalt. Ik vul de naam en en krijg de totalen afgezet tegen de gegevens van die persoon. Tenminste, dat zou het moeten zijn. Maar nu valt me op dat de gegevens niet kloppen!:evil:

De totalen wisselen terwijl de verwijzing hetzelfde is. Alleen de naam wijzig ik. Dan worden de gegevens uit de bladen met een nummer gehaald en daarna de grafiek opbouwen. Maar de totale wijzigen ook. die zouden moeten zijn
33,71
50,39
46,02
55,79
47,94
55,09
53,64
48,88
45,32
en twee plaatjes van de grafieken, De verwijzingen wijzigen niet, alleen de naam in cel B1

Hoe kan ik dit voorkomen en kan iemand me uitleggen waarom dit gebeurt?

Heb twee plaatjes bijgevoegd.vergelijk Marjan.jpg en vergelijk Richard.jpg

Hoi Nellekuh,
Aan de plaatjes hebben we niets, post eens een bestandje (zonder privacy gegevens), ik denk dat je dan sneller respons krijgt.

Ok dank voor de tip

Ik heb wat bladen weggehaald omdat het ander te groot is.En het is ingepakt
Als in op blad "medew" bijv Anna en daarna Benno intyp, zie ik de totalen veranderen. Dat lijkt me niet goed.

Nelleke

Bijlagen

Niemand die me kan en wil helpen ?:confused:

Ik zie nu wel dat bij gegevens van de grafiek/gegevensbereik het volgende staat:
Het gegevensbereik voor de grafiek is te complex om weer te geven. Als een nieuw gegevensbereik wordt geselecteers, worden alle series op het reekspaneel vervangen door dit bereik.

Dit verklaart wel wat maar hoe kan ik dat voorkomen?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan