• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Grafiek opties

Status
Niet open voor verdere reacties.

Strikske

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2008
Berichten
39
Beste mensen,

Ik ben bezig met een project waarbij ik de ABC-analyse (20-80 regel) moet uitvoeren. Dit heb ik gedaan, maar voor het verslag moet ik dit in een grafiek weergeven. Ik zou de grafiek in paint kunnen bewerken. maar volgens mij moet dit ook in EXCEL kunnen.

Ik heb heb al een grafiek maar nu wil ik bij de X as weergeven dat categrie A bij 0% begint en B bij 20% en C bij 50%. Dit heb ik op een aantal manieren geprobeerd.

alvast bedankt
 
Beste mensen,

Ik ben bezig met een project waarbij ik de ABC-analyse (20-80 regel) moet uitvoeren. Dit heb ik gedaan, maar voor het verslag moet ik dit in een grafiek weergeven. Ik zou de grafiek in paint kunnen bewerken. maar volgens mij moet dit ook in EXCEL kunnen.

Ik heb heb al een grafiek maar nu wil ik bij de X as weergeven dat categrie A bij 0% begint en B bij 20% en C bij 50%. Dit heb ik op een aantal manieren geprobeerd.

alvast bedankt

Voorbeeldbestandje aub?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan