• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

grafiek "plotten"

Status
Niet open voor verdere reacties.

jointhan

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2005
Hallo,

Ik zit in het 3e middelbaar op school en wij leren bv een grafiek met als formule y=500x

Kan je ook zulke grafieken maken in excel?

Dank u, Jonathan

Niet zo veel op google over te vinden.
M'n enige resultaat is deze: Link

Ik wens je heel veel succes! Zelf ben ik geen expert op het gebied van excel, dus ik kan je niet verder helpen als je problemen hebt :) Het ziet er best lastig uit!

Geplaatst door Freakiej
Niet zo veel op google over te vinden.
M'n enige resultaat is deze: Link

Ik wens je heel veel succes! Zelf ben ik geen expert op het gebied van excel, dus ik kan je niet verder helpen als je problemen hebt :) Het ziet er best lastig uit!

idd ik doe alles wat ze zeggen (toch zoveel als ik versta maar twerkt niet :8-0:

ZONEN UITLEG :o

Kan iemand mij mss ook nog helpen die uitleg te verstaan?

Plaats de x-waarden in kolom A, plaats de formule voor Y in B1 (=500*A1) en trek deze door net zo ver als je waarden in kolom A hebt staan.

Markeer het gebied met de waarden, bijv. A1 t/m B10 en klik bovenin de menubalk op het grafiekicoontje.
Volg de aanwijzingen uit de wizard.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan