• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Grafiek tabel verbergen, kan niet???

Status
Niet open voor verdere reacties.

deadbeauty

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2007
Beste,

Als ik een Grafiek heb getekend, met de tabel met de brongegevens eronder.

En ik wil graag afdrukken, maar alleen de grafiek en niet de tabel erbij......kan dat??

als ik de tabel verberg, word de grafiek leeg.....:s

grtz DB

Waarom kies je dan niet de optie de tabel niet mee te nemen in de grafiek?
Je kunt niet een deel van het grafiekvenster printen.
Zie www.excellerend.nl > Beginnerscursus, les 3.

Richard

Ik heb de tabel los van de grafiek. Dus gewoon zelf eronder of erboven staan net wat ik wil.

Maar graag print ik mijn gehele bestand, 9 werkbladen. Daarbij heb ik dus graag dat hij alles kan printen zonder onnodige witte pagina's en stomme randen.

Dus ik heb al mijn werkbladen zo ingericht dat ze netjes op 1, of 2 pagina's kunnen. Zodat ik een netjes pakket heb.

Nou is in het bestand alleen de Grafiek interessant, en niet de tabel (die is automatisch ingevuld)

En die staat erbij, als ik de Tekst naar wit zet, ziet hij deze nogsteeds als tekst en zal hij een extra pagina printen waar echter niks op te zien is (witte tekst)

Kan ik hem niet verbergen of iets dergelijks dat hij gewoon op 1 pagina de grafiek print en geen tabel.

grtz

Je kunt het cellenbereik rondom de grafiek selecteren en dan via Bestand - Afdrukbereik > Afdrukbereik bepalen, aangeven dat de tabel erbuiten valt en dus niet geprint wordt.
Richard

deadbeauty,

klik 1 maal op de grafiek, en dan op het printertje in de menubalk.......

Albatros

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan