• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opgelost Grafiek van selectie van cellen

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.

bartvt78

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2017
Ik heb wat aan het zoeken geweest hier op het forum, maar vond niet wat ik nodig heb. Grafieken is niet mijn sterkste kant. Ik had graag een grafiek gehad die afhankelijk van een selectie tot stand komt. Afhankelijk van de selectie in de drop down moet de correcte grafiek weergegeven worden. Ik heb een fictief jaar gemaakt met inkomsten en uitgaven, en dan hiervan de grafieken moet ik hebben. Als ik de voorzet krijg, zou het me wel moeten lukken in de eigenlijke file. Hartelijk dank om mee te denken.

Bijlagen

Een bijlage met wat gegevens en een voorbeeldgrafiekje is wel iets handiger

Ik heb toch een file geüpload met gegevens, enkel de grafiek ontbreekt, dat is juist waar ik tegenaan loop. Ik zie mijn bijlage. Als dit niet zichtbaar is voor anderen probeer ik het nogmaals toe te voegen.

Hey Verkerk, dat werkt, waarvoor dank, maar dat is met een tussenstap waarbij je de waarden van de verschillende maanden overzet in de tab grafieken met een formule. Kan deze tussenstap weggelaten worden op één of andere manier? Gewoon informatieve vraag om mijn tabblad "grafieken" proper te houden. Moest het niet anders gaan, dan doe ik het met deze tussenstap, waarvoor dank.

Hartelijk dank popipipo. Dit is nog steeds met een tussenstap, weliswaar achter de grafiek voor zover ik kan zien. Ik ga zien wat ik ga gebruiken. Beide werkt. Hartelijk dank om mee te denken.

Ik denk dat het niet zonder tussen stap kan tenzij je de 12 tabbladen combineert naar 1 tabblad.
Geen idee of het mogelijk is want je bestandje lijkt mij niet compleet want je zult wel meer dan 2 getallen in elk tabblad hebben staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan