• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Grafieken 2007 Converteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

dicarlos

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2009
Berichten
11
Hallo,

Ik heb een vraag met betrekking tot het converteren van Excel 2007 naar 2003. Ik weet dat dit mogelijk is met de converter van Microsoft. Echter ik heb een bestand wat veel grafieken bevat, als ik deze wil converteren geeft hij aan dat dit niet mogelijk is. Iemand enig idee hoe ik toch de grafieken uit 2007 naar 2003 kan converteren?

Mvg

Robert
 
Hallo,

Ik heb een vraag met betrekking tot het converteren van Excel 2007 naar 2003. Ik weet dat dit mogelijk is met de converter van Microsoft. Echter ik heb een bestand wat veel grafieken bevat, als ik deze wil converteren geeft hij aan dat dit niet mogelijk is. Iemand enig idee hoe ik toch de grafieken uit 2007 naar 2003 kan converteren?

Mvg

Robert

Probeer eens tabblad voor tabblad te exporteren en hierna voeg je al de tabbladen weer toe tot een document of file
 
Als ik per tabblad doe dan krijg ik de melding dat functionaliteit verloren gaat.
Ik denk dat ik er niet onderuit kom dat dit gebeurd. Opslaan als werkmap 2003 gaat ook niet soepel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan