• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Grafieken afdrukken

Status
Niet open voor verdere reacties.

kriekos

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2009
Hello,

Ik ben al een tijdje aan het prullen met een aantal grafieken in excel die maar niet willen afdrukken. Telkens als ik ze afdruk worden bepaalde gegevens op de assen, in de legende,... niet afgedrukt. Zaken vergroten/verkleinen verandert wel wat aan welke zaken juist weggelaten worden, maar zelfs als ik ze op een volledig A4-blad afdruk worden nog zaken weggelaten. Wie kan mij helpen?

Hartelijk dank bij voorbaat!

Laatst bewerkt:
Niemand een idee? Het is werkgerelateerd en ik zou mijn baas morgen niet graag een halfafgedrukte grafiek afgeven...

Kriekos,

Het spijt me zeer dat je je baas morgen geen mooi overzicht kan sturen. Maar de vraag is voor mij niet erg duidelijk.
Ligt het aan je versie van Excel, aan je printer, aan de printeraansturing, aan de inktpatronen? Hoeveel grafieken probeer je in een keer te printen?
Een hoop onduidelijkheid waarmee wij ook niet veel kunnen?
Door deze onduidelijkheid kan je van ons ook niet een duidelijke reactie verwachten.

Veel succes.

Ik heb het zowel thuis als op het werk (3 verschillende printers) geprobeert dus ik vermoed dat het niets te maken heeft met de versies van excel, de printer of de inktpatronen.

Er staan 4 grafieken in de excel, maar zelfs als ik één per pagina zet worden zaken niet afgedrukt.

Mij is het echt een raadsel.

Laatst bewerkt:
Kriekos,

Ik heb een soortgelijk probleem eerder gehad met grafieken waar ik mee werkte. Bij mij was het probleem dat de rasterlijnen niet allemaal werden afgedrukt.
Door de lijndikte aan te passen (wat dikker gemaakt), ging het wel goed.
Hoop dat je hier wat mee kunt. Anders even een voorbeeld bestand uploaden zodat we er naar kunnen kijken.

Groet,

Bjorn

kriekos,

zou het helpen moest je es je grafiek in een afdrukbereik plaatsen? Ik heb dit ook voorgehad op de pc van de directeur, en na de toewijzing van een bereik was dit wel in orde...

succes!
spiesse

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan