• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

grafieken, waarden selecteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

wouterdun

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2008
Berichten
24
goeiedag,

ik heb een probleem bij het selecteren van de waarden voor een grafiek.
Wanneer ik meerdere waarden moet selecteren en ik doe dit mbv
de ctrl knop, dan kan ik niet meer dan 8 waarden selecteren.
Wanneer ik waarden selecteer die naast elkaar staan, kan ik ze als
1 veld selecteren, dus dan kan er wel veel meer geselecteerd worden.
Hoe kan dit en hoe kan ik vele cellen selecteren die niet naast elkaar staan?

Alvast Bedankt!
 
Kan je die cellen samen selecteren en een naam geven (en dan in de grafiekwaarden de naam van het bereik gebruiken)? Ik dacht dat er een limiet was op het aantal karakters dat je kan gebruiken, waardoor veel cellen ineens doen dus niet mogelijk is).

Wigi
 
helaas, dit is volgens mij ook niet mogelijk,
is er geen andere manier om verschillende cellen te selecteren?
 
In een nieuw bestand lukt het wel en kan ik oneindig cellen selecteren.

In het bestand dat ik gebruik verschilt het aantal cellen dat ik kan selecteren.
Als ik in hetzelfde blad blijf, kan ik meer cellen apart selecteren dan wanneer ik ze uit een ander blad haal. Het is een beetje raar allemaal.
 
Als ik in hetzelfde blad blijf, kan ik meer cellen apart selecteren dan wanneer ik ze uit een ander blad haal. Het is een beetje raar allemaal.

Waarom is dat denk je?

Omdat de verwijzingen naar cellen op een ander blad meer karakters vragen (naam van het tabblad nl.), waar cellen op het huidige blad geen externe verwijzing hebben.
 
dat snap ik helemaal.
maar dan is er nog steeds een groot verschil als ik met een nieuw bestand cellen selecteer of met dit bestand. beide geselecteerd uit hetzelfde blad.

Ik heb van alles geprobeerd, maar het beperkt aantal karakters is het niet.
Maar goed, iig bedankt!
 
dat snap ik helemaal.
maar dan is er nog steeds een groot verschil als ik met een nieuw bestand cellen selecteer of met dit bestand. beide geselecteerd uit hetzelfde blad.

Ik heb van alles geprobeerd, maar het beperkt aantal karakters is het niet.
Maar goed, iig bedankt!

Dan kan je toch nog altijd een voorbeeldbestandje bijhangen? Anders kunnen wij hier ook niet veel doen denk ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan