• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Grafieken worden over elkaar geplaatst

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martijn76

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2007
Hoi,

Ik ben bezig een tooltje te ontwikkelen waaruit informatie kan worden gehaald. Ik wil makro's maken zodat er dmv een druk op de knop grafieken verschijnen. Echter loop ik tegen het probleem aan dat zodra de grafieken ' geplaats' worden ze als het ware over elkaar heen geplaatst worden. Terwijl het eigenlijk onder of naast elkaar zou moeten.

Wie kan me hierbij helpen?

Groet,
Martijn

Hoi Wim,

Bedankt weer voor je snelle reactie!

Echter krijg ik een leeg scherm als ik naar het pad ga waarnaartoe je verwijst. Kan het zijn dat er iets fout gaat of is gegaan?

Hartelijke groet,
martijn

Probeer nog eens, bij mij lukt het wel.

Evt. browser afsluiten, terug openen, en opnieuw proberen.

Het lukt me niet,

Ik krijg van: van plaats wisselen t/m test op normaliteit geen tekst. De andere onderdelen in die navigatiebalk krijg ik wel tekst te zien.

Hey,

Dit doet het en eerlijk gezegt zag ik ook dat de andere het wel deden maar dat je eerst een pagina naar beneden moet scrollen.:o

maar ja, ik heb het iig.

Ik ga er mee aan de slag en waarschijnlijk kom ik er wel uit

Mega bedankt weer.

Trouwens Wim, Wat voor beroep heb jij eigenlijk?

haha, ja sorrie, maar heb het gedaan. Je bent iets van AIO of zoiets, mooie cv iig.

En nogmaals, weer bedankt!

Groet en fijne paas,
Martijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan