• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Grafiektitel koppelen aan meerdere cellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sherpa14

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2004
Berichten
230
In de titel van een grafiek wil ik graag het onderwerp + het aantal respondenten van enquêtes invullen. Dit aantal wil ik dynamisch houden gezien dit continu wijzigt.
Ik krijg het al goed voor mekaar om 1 cel met de grafiektitel te koppelen, echter meerdere cellen lukt niet.
In elk geval wil ik het totaal aantal respondenten prominent in of onder de grafiektitel laten verschijnen (liefst in de titel, maar niet noodzakelijk) dat zich dynamisch aanpast naarmate het aantal respondenten wijzigt.

Mijn dank voor jullie constructieve bijdrage.:thumb:
 
Als je in de cel die je koppelt met de grafiektitel een formule zet die verschillende gegeven aan elkaar koppelt moet dat toch lukken?
 
Stel dat de gegevens die je in de titel wilt zien te vinden zijn in de cellen A2, A3 en A4 en dat de titel van de grafiek uit cel A1 wordt gehaald.
Zet dan in cel A1:
=A2 & "-" & A3 & '-' & A4
of iets dergelijks.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan