grafisch kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

niels1910

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2011
hallo iedereen,

ik wil graag een goede grafisch kaart kopen voorin mijn pc
ik wil er mw3 mee kunnen spelen dat kan op huidige grafisch kaart niet
nog een vraagje word mijn pc er sneller van?
en wat moet ik doen om mijn pc mw3 waardig te maken

om nog even op mijn onderwerp teruch te komen ik heb een dell dimension 2400
en een acer v193 (monitor) (i know een beetje een rare combi oude pc en een redelijk nieuw scherm
ik wil graag een grafisch kaart met pci aansluiting

ik weet eigenlijk niet wat er nog meer bij moet

ik weet eigenlijk niet wat er nog meer bij moet

Ik wel, zeker een betere computer. Met die 'nieuwere videokaart' ben je er zeker nog niet. In die Dell Dimension zit een Pentium4/celeron. Om mw3 te kunnen spelen zul je een nieuwe/betere computer moeten kopen. Trouwens, in die computer zit standaard een Intel Graphics Media Accelerator 900, ik heb die videokaart zelf ook, en geloof me, daar kun je nog net mijnenveger mee spelen:(. Je moet op z'n minst een Intel Core 2 Duo/Quad hebben, bron: Klikkerdeklik

dat is vervelend en nu dus gewoon een nieuwe pc kopen van 250 euro voor een goede game kwalie

Laatst bewerkt door een moderator:
Niels

Je kunt niet altijd een oud bestaand systeem simpelweg met 1 onderdeel updaten en dan verwachten dat alles ineens als een zonnetje werkt. Je zult een nieuw systeem samen moeten stellen, weliswaar goedkoop maar als je alles los gaat upgraden ben je net zoveel kwijt.
En met 250 euro red je het (lang) niet.

Informatie zoals verdere toepassingen voor je pc en je budget is handig voor ons om je hiermee te helpen.

nou zeker ff een andere video kaart mijn pc is wel super snel maar op beeldniveu bad ik heb er al een ander moaderbord in siten (weet niet welke maar net nieuw(4 maanden geleden en hij was er toen net )) ik wil ook graag hd kunnen kijken via mijn pc dus haarscherp dat verwacht ik van mijn video kaard en in de toekoms een 2de scherm (dus ook een aansluiting

je hebt ong 4 maanden geleden een nieuwe moederbord erin geplaatst als ik het goed begrijp ,
dus je hebt je ouwde procesor (intel celeron / p4 ? ) en al je andere onderdelen ook erop aangesloten toch ?

als je effe wat info over je pc wilt posten zoals welke moederbord etc ... dan help ik je graag , want met alleen een videokaart upgrade kom je er niet en volgens mij past een pci-e ook nog niet eens in die moederbord.

Laatst bewerkt:
ik heb geen idee welk moaderboard ik heb maar alles zit er op aan + pci internet ontvanger mijn pc is wel super snel maar bij youtube loopt het beeld achter
meer info nodig zet het er ff bij als er pci in mijn moederboar zit weet je toch gnoeg lijkt mij of zit daar nog verschil in ?

Voor een videokaart heb je tegenwoordig pci express nodig , wil je mischien een foto van je mobo maken dat helpt mischien wel

ik heb alleen een foto van de pci en het halfe mobo

Foto0538.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
het moederbord heeft niet eens een AGP slot...
hier verder investeren is geen optie...
dat word een nieuwe pc zeer zeker!

Je pc is al heel oud , je zal een nieuwe moeten kopen of eentje in onderdelen zelf samenstellen of latrn doen.
Als je hulp nodig hebt met het aankoop van een nieuw systeem of onderdelen dan mag je dat gerust vragen , ik hoor t wel

wil je echt het goedkoopste van het goedkoopste of wil je een goedkoope die ietsie duurder is maar ook langer meegaat met meer games ?

hier eentje voor 570 euro : http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B225954%5D=1&product%5B450088%5D=2&product%5B423154%5D=1&product%5B441437%5D=1&product%5B230302%5D=1&product%5B404331%5D=1&product%5B452330%5D=1&product%5B479107%5D=1 geprobeerd zo goedkoop mogelijk te zijn maar toch dat die wel meer games aankan dan alleen mw3...

en hier eentje die wat goedkoper is maar natuurlijk ook wat minder is in specs ivg met de vorige . : http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B439635%5D=1&product%5B441437%5D=1&product%5B230302%5D=1&product%5B340428%5D=1&product%5B440125%5D=1&product%5B217561%5D=1&product%5B396690%5D=2&product%5B479107%5D=1

Laatst bewerkt:
dan ga ik voor die pc die langer mee gaat en goed is alleen dingen in mijn pc (die er dus nu inzitten zoals mijn pci internet kaard kan ik die nog gebruiken(denk wel) en ik heb nog een goede brander en een goed schijf stadion dan kan ik die toch gewoon monteren (en nog ee klein vraagje moet ik win 7 gaan kopen(downloaden) of kan ik het gewoon met mijn winxp cd'tje

en mieschien een goede laptop is dat niet een idee ik heb namelijk een ps3 ik kan daar ook gewoon op gaan gamen maar ik wil wel gewoon een snellen pc

als je wilt gaan game nop je ps3 dan zou je idd een laptop kunnen kopen .
De onderdelen van je ouwde pc kan je trouwens niet in een nieuwe zetten omdat het allemaal een andere aansluiting heeft .

Een laptop kan je zo niet in onderdelen kopen , en ik raad je aan om gewoon een nieuwe uit de winkel te halen omdat de prijzen ook best goedkoop zijn ,
scheelt ongeveer 100 euro met een 2e handse maar met een nieuwe heb je garantie enzo .
Voor ongeveer 400 euro heb je al een laptop die mw3 ook aankan .

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan