grafisch kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zou zeggen , ga eens alle winkels langs en noteer de model en prijs .
Post ze hier en ik zal je wel zeggen welke t beste is.

http://www.mediamarkt.nl/mcs/catentr...19,262487.html[/URL] is t beste uit die rij .
Maar wat is je budget ? wil je er OOK nog op kunnen gamen of helemaal niet ?
Heb je een merk als voorkeur ?
gaarne meer info

( en trouwens : je moet niet bij 'netbook' kijken maar bij ''notebook'' )

Laatst bewerkt:
nou ik wil er films op kijken en uitzendinggemis/youtube/rtlxl/enz snel in hd zien en lichte progamas bijvoorbeeld spotify en chome
ik hoef geen laptop van 500 euro maar rond de 100 tot 300 euro en ik heb niet egt een voorkeur merk

dan voldoet iedere laptop wel alleen films kijken op een netbook is nogal klein en een standaard laptop kost al snel 400/500 euro

oeh dat is duur dan word het gewoon een goedkoope pc denk ik maar een laptop is ook wel lekker overal alles bij de hand

als je een ps3 hebt en je wilt niet gamen op je windows dan zou ik idd voor een kleine netbook gaan zoals firestorm al zegt ,
die vindt je zo voor rond de 300 euro of zelfs minder.

Het begon hier met een grafische kaart maar is uitgelopen op iets heel anders .
Ik zou zeggen ... ga eens naar de lokale computer winkel (media markt) en zoek je een netbook / laptop /pc uit , heb je iets moois gevonden voor een prijs binnen jou budget ? post het dan hier ( model , prijs etc) dan kunnen we je verder helpen , maar als je niet weet wat je eigenlijk wilt dan kunnen wij ook verder weinig doen.

klikerdeklik
dit zou nog kunnen heb je teminste nog een standaard laptop kost wel 333 euro bij mediamarkt
filmpje kijken beetje mailen etc kan allemaal hiermee
verwacht geen top snelheid daar is je budget gewoon te laag voor

Laatst bewerkt:
die is goed en ik heb hem besteld bedankt hij is normaal 400 euro nu is ie bij een media winken 2 straten verder 275 en komt volgendeweek binne ik zal ff laten weten of die bevalt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan