Grafisch meesterwerkje Unreal 2 is eindelijk gold!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Muurhond

Inventaris
Lid geworden
23 jun 2001
Het is dan eindelijk zo ver: de nieuwste game in de Unreal reeks is klaar! De makers hebben een punt achter de ontwikkeling gezet en het spel zal zo spoedig mogelijk in duplicatie gaan om op 7 februari in de winkels te verschijnen. Unreal 2 is in tegenstelling tot Unreal Tournament 2003 een singleplayer-only spel. Verwacht je alvast aan 15 verschillende wapens, 24 tegenstanders en vooral weergaloze graphics die nóg beter zullen zijn dan in UT2003. Nog heel eventjes geduld!

Infogrames sent over a quick note announcing that Unreal 2: The Awakening has gone gold. The long awaited first person shooter from Legend Entertainment and Epic Games is scheduled to ship to stores in the first week of February.
1042565755_0.jpg

(bron: http://www.gamers.nl/nieuws/16095 )
----------------------------------------------

Eindelijk! Deze ga ik zeker weten kopen.

Heyzz.
Het ziet er wel cool uit :D
Nu nog ff wachten tot 7 feb als het in de winkel ligt.
Ik denk dat ik hem ook wel haal :D:D
Grtz Oswaldo.r

Het lijkt me een geweldig spel :)

Wel jammer dat het een enorm zwaar spel word, word erg moeilijk voor mijn Geforce 2 Ti. Maar ik ga dit spel zeker spelen :)

Re: cool.

Geplaatst door game-master
Lijkt me een mooi grafisch spel

Is et zeker maar dat niet alleen. Geweldige gameplay door de zeer geavanceerde bot-AI.

Ik kan aleen de minimum systeemeisen niet meer vinden voor et spel. Ik zal nog ff verder zoeken...

Ze zeggen dat ie beter is als halflife dus deze ga ik even scoren ben wel bang dat mijn pc'tje het nie aankan

Geplaatst door Dolfhin
Ze zeggen dat ie beter is als halflife dus deze ga ik even scoren ben wel bang dat mijn pc'tje het nie aankan

Euh, duh! Elke game is beter dan HalfLife. En Unreal2 qua verhaal zoiezo.

Hier de minimumspecs:

What do I need to play it?

A PC, since Macintosh, Linux, or console ports aren't currently planned. More specifically, you'll need a "Pentium III 600mhz CPU with a first-generation GeForce card" as a minimum, according to the official site. Recommended specs will probably be at least a 1.2ghz and a GeForce 3.

(bron: http://www.planetunreal.com/unreal2/ )

Houdt er wel rekening mee dat dit een redelijk vroege gedachte was, omdat destijds de game nog in een vroeg stadium was.
De kans dat de specs nóg hoger zijn, is dus niet onwaarschijnlijk.

Geplaatst door Muurhond
Hier de minimumspecs:

(bron: http://www.planetunreal.com/unreal2/ )

Houdt er wel rekening mee dat dit een redelijk vroege gedachte was, omdat destijds de game nog in een vroeg stadium was.
De kans dat de specs nóg hoger zijn, is dus niet onwaarschijnlijk.

Qua kloksnelheid kan de game makkelijk hebben, maar qua videokaart niet op 1024x768 denk ik.

Maar goed ik speel hem toch amper denk ik..

Hier nog eens de requirements in detail:

Operating System: Windows® 98/2000/Me/XP

Processor: Pentium® III or AMD Athlon 733MHz or higher (Pentium® or AMD 1.2GHz or greater recommended)

Memory: 256 MB RAM (384 MB or greater recommended)

Hard Disk Space: 3.0 GB Free

CD-ROM Drive: 8X Speed

Video: 32 MB NVIDIA® GeForce 2 MX® or better (64MB NVIDIA® GeForce 3®/ATi® Radeon™ 8500 or better recommended)

Sound: Windows® compatible sound card. (NVIDIA® nForce™ or other motherboard/soundcard containing the Double® Digital Interactive Encoder required for Dolby Digital audio.) Sound Blaster® Audigy™ series sound cards recommended.

DirectX®: DirectX® version 8.1 (included) or higher

Modem: *An Internet connection is not required to play this game. However, files created with Unreal Editor may be shared and/or downloaded. An Internet connection and a 33.6 kbps or faster modem (Cable/DSL recommended) is a required for sharing and downloading.

Geplaatst door Muurhond
Hier nog eens de requirements in detail:
[edit/]weg gehaald mar jullie weten wat ik bedoel toch ?[edit/]
K' heb wat nieuwe info
* beter als halflife
* 1 missie moet je een muur bouwen om aanstormende nog wat krijgers te kilen. Da betekend dat de gameplay gevarieerd zit
* meeste cpu kracht is nodig voor de geadvanceerde a.i
* gerucht op het www maar 15 uur gameplay
* Nog niks bekend over voertuigen
* ook niet over moeilijkheids graden
* als ik mij scanner online heb scan ik even een paar pagina's van de duiste versie van pcgamer die heeft hier een special over.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan