Grafisch Tablet

Status
Niet open voor verdere reacties.

delpa

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2007
Hallo,

Voor in het onderwijs ben ik op zoek naar een grafisch tablet. Het tablet wordt aangesloten op een pc of laptop en vervolgens wordt alles geprojecteerd via een beamer. Als ik op het tablet schrijf (met een electronische pen) dan moet datgene wat ik schrijf op het tablet zelf ook te zien zijn. Ik heb getest met een Wacom tablet, als je hier op schrijft kun je het beeld volgen op de laptop en niet op het tablet zelf en dit is zeer hinderlijk. Wie kan mij een tip geven waar of bij welk merk ik moet zoeken. Heeft iemand ervaring hiermee??
Alvast bedankt voor de moeite.

Groet, Peter Paul.

ik weet dat er bepaalde producten bestaan waarmee je gewoon op papier kan schrijven met een soort usb pen, waardoor je de inkt ook daadwerkelijk op het papier ziet en daarnaast ook digitaal op een scherm/pc. ik ben de naam hiervan kwijt, ze verkochten dit bij staples. verder kan je eens googlen op capturex.

tevens weet ik dat er ipad apps zijn die dit doen, maar de naam hiervan is mij -eveneens- ontschoten -.-

De wacom tablets waar jij over spreekt zijn de goedkope versies, bekijk hun website eens goed en je zult versies vinden die wel direct op het tablet zelf het beeld laten zien. Het apparaatje waar example het over heeft heet de Inkling volgens mij en is ook van wacom ;)!

ik bedoelde niet exact de inkling, maar dit is inderdaad een goed vergelijkbaar product. wil je een tablet waar je digitaal ziet wat je tekent heeft gammort het eveneens juist; hier heb je bijvoorbeeld een wacom cintiq voor. deze is inderdaad wel erg duur (al snel boven de 2000 euro)

Bedankt

Ik heb inderdaad bij Wacom tablets gevonden die ik zoek. De enige hobbel die nog genomen moet worden is de prijs!
Bedankt voor de moeite.
Peter Paul

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan