Grafische driver kwijt?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

bluearrowxl

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2010
Goedemorgen,

Ik heb enige tijd geleden Windows 7 op mijn desktop geïnstalleerd. Driver voor geluid geïnstalleerd en hij doet het weer. Maar na verloop van tijd ben ik erachter gekomen dat ik geen goede grafische driver heb. Ik kan bijvoorbeeld geen screensavers selecteren. Geen kleine spelletjes spelen. Hij geeft hierbij dan de volgende melding:

screenshota.png

Daarom de vraag of iemand mij kan helpen een geschikte driver te vinden. Op Win. XP was dit alles namelijk wel mogelijk.

Met vriendelijke groeten,

Steven

Niet de driver is de oorzaak, maar de videokaart.
Deze is dus niet geschikt voor Win7.
Had je wel vooraf gecontroleerd?

Maar plaats eens welke laptop, merk, type je hebt om inderdaad uit te sluiten dat het in de driver zit.

Laatst bewerkt:
En ik zie net dat er maar 8MB is toegewezen aan de videokaart. Misschien dat je in de BIOS nog iets meer kunt toewijzen, maar anders vrees ik dat dit het max haalbare is voor dit oude beestje.

Het is geen laptop, het is een desktopje dat ik heb overgenomen van een bank. Dit is hem: http://h20000.www2.hp.com/bizsuppor...esId=316713&swLang=7&taskId=135&swEnvOID=1093.
Op die site staan wel drivers, maar zijn niet geschikt voor Windows 7.
De site van RogerS kan ik weinig mee. Ik selecteer Download, bij drivers. En kom vervolgens op een of andere info pagina. Ik kan op een of andere manier de driver niet downloaden van de site.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Steven

Hm.. Kan ik ook weinig tot niks mee.
Misschien dat ik hem dan toch moet downgraden naar XP ..
Of weet één van jullie of mijn pc'tje complicabel is met Vista?!

Steven

Kijk bij de producent van je PC.
Daar staan in dat geval ook Vista-drivers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan