Grafische kaart defect?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmmm, dat hadden er mij ook al aangeraden. Volgens mij sturen ze je van de ene kant naar de andere kant als je het mij vraagt ...

Zou je dan aanraden om te chatten met zo'n hp medewerker of direct een telefoontje te plegen?

Nee, terug naar degene waar hij is gekocht.
Die is namelijk aanspreekbaar op de 'houdbaarheids'-datum.
Kan je de exacte aankoopdatum geven?

Zie de tv uitzending van radar, eerder al aangegeven.
Daarin wordt gesproken over een probleemloze gebruiksperiode van zo'n vier jaar.
En dus dient de leverancier (dus waar de laptop is gekocht) dat te - laten - repareren.
Een garantieperiode van twee jaar doet daar niets aan af.
 
Nee, terug naar degene waar hij is gekocht.
Die is namelijk aanspreekbaar op de 'houdbaarheids'-datum.
Kan je de exacte aankoopdatum geven?

Zie de tv uitzending van radar, eerder al aangegeven.
Daarin wordt gesproken over een probleemloze gebruiksperiode van zo'n vier jaar.
En dus dient de leverancier (dus waar de laptop is gekocht) dat te - laten - repareren.
Een garantieperiode van twee jaar doet daar niets aan af.

De laptop is aangekocht in Fnac. Dus terug naar Fnac ermee?
Voor de exacte aankoopdatum zou ik eens op het etiket moeten kijken.
Normaalgezien zit dat in de winkel opgeslagen op hun pc als ik me niet vergis.

Hartelijk bedankt!

Ik zal zo snel mogelijk eens naar Fnac gaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan