Grafische Kaart oke?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Muhrijntjuhhh

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 sep 2009
Hey mensen,

Ik ben van plan een nieuwe notebook te kopen en nou weet ik best wel wat betreffende specificaties maar bij mn vorrige notebook ben ik HARD de mist in gegaan met mn grafische kaart. Alle websites over grafische kaarten zijn voor mij ingewikkeld als hoogstaande chinese literatuur. Nou heb ik een notebook op het oog waarvan ik weet dat het een hele mooie is alleen wil ik graag weten hoe goed de grafische kaart is en kan ik daar (de komende tijd altans) de nieuwste games mee draaien (lees operation flashpoint 2 en verder in de toekomst battlefield 1943 om maar een paar voorbeelden te noemen) En ik weet gewoon niet wat er nou wel echt goed is en wat niet! Hopelijk kunnen jullie me helpen!

De computer die ik op het oog heb is de volgende http://dixons.nl/De_online_winkel/P...16_xdt_+Premium+notebook.7113699/default.aspx ... fault.aspx Kunnen jullie mij vertellen hoe goed de grafische kaart is in gewone normale taal voor de wat minder gevorderde computergebruiker zegmaar

Alvast hartelijk bedankt!

Groetjes,

Merijn

Welkom op het forum,

Zou je ook even de link willen geven naar de laptop? En niet naar de homepage van Dixons...

Geen idee wat de eisen voor bf 1943 gaan worden, maar flashpoint twee stelt zijn recommended eisen nogal hoog.

Daarbij is een laptop niet echt geschikt om mee te gamen, tenzij je bereid bent 2500 euro te gaan uitgeven.

Ik betwijfel dan ook zeer dat je flashpoint op hoog grafisch niveau kan spelen op de laptop die jij hier noemt. Kan dit echter slecht afleiden uit de gegevens van wehkamp, er staat bijvoorbeeld niet welke processor er in de laptop zit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan