grafische kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

parabaco

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2006
hey,

heb net mijn acer travelmate 4100 opnieuw geformateerd maar nu word mijn grafische kaart niet meer herkent. als ik kijk in dxdiag word geen merk weergegeven. weet wel dat er een ati radeon x700 inzit maar kreeg de drivers niet geinstalleerd. Als iemand een oplossing weet:confused:

bart

dit heb ik geprobeerd en ook de drivers van ati website maar na installatie steeds melding dat er geen hardware gevonden is ondanks deze nog werkte voor reformat

alvast bedank

Wel als eerste na de nieuwe installatie de chipset drivers van de Acer site gedownload en geinstalleerd?
Want dat moet wel

yep heb ik gedaan al de andere drivers geen probleem maar de grafische kaart lukt niet.
krijg telkens mleding bij opstart nieuwe hardware maar bij installitie drivers telkens weer geen succes

Welke drivers van de Ati site voor je videokaart probeer je dan?
Want ik zie die daar niet staan...

En welke Windows versie heb je geinstalleerd?

En wanneer je de Ati drivers voor XP gedwonload hebt:

Toch wel de X700 driver uit de MOBILITY Radeon series, en NIET uit de NORMALE Radeon series?

sorry heb mij vergist :o op ati was aticatw catalyst download maar was ook geen succes.

windows xp pro

ben voor de zekerheid opnieuw aan het downloaden maar voor 90% zeker van wel.

heb opnieuw drivers gedownload maar geen succes. krijg nu bij opstarten melding dat ati controle center geen drivers heeft en stopt. Maar als ik dan weer probeer drivers te installeren krijg ik de melding geen hardware gevonden:mad:

heb probleem opgelost andere windows cd en catalyst en probleem was opgelost

bedankt voor de reactie's:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan