Grafische vormen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

motower

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2004
Berichten
472
Hoi! Je ziet nu op in magazines en op flyers zoveel van die grafische tekeningen/bloemen/vormen en ik vroeg me af of die standaard in een tekenprogramma zitten (ergens heb ik het idee dat ze niet met de hand gemaakt zijn). Ik werk zelf met photoshop en fireworks. Wie weet hoe ik daar aan kan komen?
 
voorbeedje? Wat mag ik me voorstellen bij een grafische vorm? :confused:
 
Tja, je ziet het voornamelijk op flyers, in magazines en zo. Maar op de volgende site zie je het ook al komen: www.elle.nl (even over de nl. navigatie). Kan nu geen andere sites vinden, maar op TMF, MTV enz. (goeie inspiratie voor vormgeving sites) komt het ook, van de strakke bloemen, vlinders, behangetjes enz.
 
Kan er dan een voorbeeld door van TMF of MTV??? Op die elle site zie ik niets :confused:
 
Op die elle site zie ik niets :confused:

Ik wel, ga over de linken er komt een flash met de vormen.

Er zullen wel sets zijn van diverse vormen, alleen "hoe heet het" in het engels.
Google met:
download graphics symbols
leverde weinig op.

Zelf vormen maken met een tekenprog zou kunnen natuurlijk, maar
dan ben je lang aan het lassoen ;)

:cool:
 
Ik dacht precies hetzelfde, dat je die tekeningen wel ergens zou kunnen vinden en downloaden of standaard in een tekenprogramma zouden zitten, maar de vraag is dus inderdaad: waar? Ik hou me aanbevolen als iemand het weet.
 

Bijlagen

  • drawplus_symbols.gif
    drawplus_symbols.gif
    11,6 KB · Weergaven: 49
Laatst bewerkt:
een echte designer maakt dat zelf en gaat echt niet op internet lopen zoeken naar wat iemand anders al gemaakt heeft. Die 'grafische vormen' moeten ook gemaakt worden.

Maar dat was niet echt je vraag... ik dacht dat iemand een keer zei dat er wel van dat soort vormen in photoshop waren, een vorm van een boom blad had dat. Verder ben ik niet bekend met photoshop.
 
o.k., o.k., rustig maar, het gaat me er niet om om overal wat weg te jatten en een website te knippen en plakken met allerlei bestaande gifjes en afbeeldingen. Maar ..... iedereen doet ergens inspiratie op, niet waar? Ofdat je nu websites bouwt, binnenhuisarchitect bent of Giorgio Armani heet. En aangezien er legio programma's zijn met allerlei snufjes dacht ik dat het wellicht handig zou zijn ...... enz.
 
o.k., o.k., rustig maar, het gaat me er niet om om overal wat weg te jatten en een website te knippen en plakken met allerlei bestaande gifjes en afbeeldingen. Maar ..... iedereen doet ergens inspiratie op, niet waar? Ofdat je nu websites bouwt, binnenhuisarchitect bent of Giorgio Armani heet. En aangezien er legio programma's zijn met allerlei snufjes dacht ik dat het wellicht handig zou zijn ...... enz.
tuurlijk doet iedereen zijn inspiratie op, zeg ik dat dat niet zo is? :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan