Grand Prix 4 start niet op.

Status
Niet open voor verdere reacties.

laagvlieger

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2001
Beste lezers, lezeressen,

Heb het spel (PC) Grand Prix 4. De eerst keer dat ik het met mijn Windows 7 installeerde liep de comp vast. Wat dingen nagekeken en ik moest een patch 9.6 downloaden - zou moeten werken. gedaan, maar nu vroeg het spel om Direct X 8.1. Ook - via het spelopstartvenster - gedownload en met succes geinstalleerd. Het probleem is dat er nu geen zwart scherm meer verschijnt, maar of ik Direct X 8.1 wilde installeren. Heb de comp opnieuw opgestart, maar nog steeds dezelfde mededeling. De comp is geheel in orde en werkt verder perfect.

Met dank voor een eventuele reactie, Marc

Hai Beausejour,

Misschien een heel gekke vraag maar waar kan ik dit venster vinden. Heb het nog nooit nodig gehad.

Marc

Rechts klikken op het icoon/.exe bestand waarmee je het spel start, dan aanwijzingen van Beausejour volgen

Bedankt Lita112,

Heb het geprobeerd, maar het is niet gelukt. Werd gevraagd bij welk besturingssysteem het spel nog wel werkte. Gaf aan dat het bij Windows 98 nog wel functioneerde. Na eerst Windows XP servicepack 2 te hebben geprobeerd, Windows 98 geprobeerd. Jammer...Dezelfde waarschuwing dat Direct X 8.1 geinstalleerd diende te worden bleef terug komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan