Grand Theft Auto San andreas werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

mva1997

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2011
Berichten
209
Hallo,
Ik heb gta sa maar als ik die probeer op te starten laad de laptop heel eventjes door te laten zien van een blauw rondje maar verder doet 'ie niks, ook geen foutmelding. Ik heb deze gta ook geinstalleerd bij een vriend maar bij hem werkt het nog gewoon. Het lijkt wel alsof mijn laptop mij eruit kickt heb vanalles geprobeerd maar niks hielp.

kan iemand me helpen? BVD,
mva1997


P.S. heb ook een upgrade nodig van mijn bios nodig, ligt het misschien daar aan?
 
kan maar probeer is op te starten met als administrator uitvoeren.
ik had da probleem ook bij mij werkte ook niks. toen heb k windows 7 erop gezet en toen werkte ie perfect.
 
'k heb ook al geprobeerd op admin en hij staat op allebei mn laptops daar werkt het allebei niet (ene win7 andere win xp pro)
 
Wat zijn de specificaties van de laptop? Wellicht kan je laptop het spel niet aan.
 
Laptops zijn vaak niet geschikt voor games, zeker wanneer er maar een simpel onboard kaartje inzit.
 
hij is volgens de systeem eisen niet goed maar hij deed het eerst wel.



Onderdeel Details Score Basisscore

Processor Intel(R) Atom(TM) CPU N450 @ 1.66GHz 2,4 2,4
Bepaald door laagste score

Geheugen (RAM) 1,00 GB 4,5
Grafisch Intel(R) Graphics Media Accelerator 3150 2,9
Grafische weergave voor spellen 250 MB totale hoeveelheid grafisch geheugen 3,0
Primaire harde schijf 11GB beschikbaar (98GB totaal) 5,6
Windows 7 Enterprise

Systeem
--------------------------------------------------------------------------------

Fabrikant Packard Bell
Model DOT SE
Totale hoeveelheid systeemgeheugen 1,00 GB RAM
Type computer 32-bits besturingssysteem
Aantal processorcores 1
Geschikt voor 64-bits Ja

Opslag
--------------------------------------------------------------------------------

Totale grootte van harde schijf/schijven 233 GB
Schijfpartitie (C:) 11 GB beschikbaar (98 GB totaal)
Schijfpartitie (D:) 15 GB beschikbaar (135 GB totaal)

Grafische weergave
--------------------------------------------------------------------------------

Type beeldschermadapter Intel(R) Graphics Media Accelerator 3150
Totaal beschikbaar grafisch geheugen 250 MB
Toegewezen grafisch geheugen 0 MB
Toegewezen systeemgeheugen 64 MB
Gedeeld systeemgeheugen 186 MB
Versie van beeldschermadapterstuurprogramma 8.14.10.2230
Resolutie van hoofdbeeldscherm 1024x600
DirectX-versie DirectX 9.0 of nieuwer

Netwerk
--------------------------------------------------------------------------------

Netwerkadapter Atheros AR8152 PCI-E Fast Ethernet Controller (NDIS 6.20)
Netwerkadapter Intel(R) WiFi Link 1000 BGN
Netwerkadapter Microsoft Virtual WiFi Miniport Adapter

Notities
--------------------------------------------------------------------------------

De score voor grafische weergave voor spellen is gebaseerd op de primaire grafische adapter. Sommige softwaretoepassingen kunnen verbeterde prestaties leveren als het systeem over gekoppelde of meerdere grafische adapters beschikt.
Waarschuwing: uw systeemstuurprogramma kan bij bepaalde werkbelastingen tragere reactietijden hebben op basis van de resultaten van de schijfbepaling van WinSAT. De prestatieresultaten zijn afhankelijk van de specifieke toepassingen die worden gebruikt en van het beschikbare geheugen. U hoeft niet te doen als u tevreden bent met de prestaties van uw systeem.
 
Laatst bewerkt:
Er zijn een aantal dingen die je kunt proberen indien je dit nog niet gedaan hebt.

Hier zijn de laatste drivers te downloaden voor je videokaart:

http://downloadcenter.intel.com/Sea...hics+Media+Accelerator+3150+(Intel®+GMA+3150)

DirectX kun je hier downloaden:

De webinstaller:

http://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?id=35

Het volledige pakket:

http://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?id=8109

Hierin zitten ook oudere bestanden van DirectX die je mogelijk nodig hebt.

De v1.01 patch voor GTA: San Andreas:

http://grandtheftauto.filefront.com/file/GTA_San_Andreas_Patch;45852
 
ook voor xp pro? (ik kan begrijpen dat iemand hier minder mee kan omdat het minder systeem info is)

Systeem
Microsoft Windows XP Professional
Versie 2002
Service Pack 3
---------------------------------------------------------
Computer:
AMD Athlon 64X
Dual Core Processor
Kloksnelheid: 1,79 Ghz, 1,87GB
Extensie van fysiek adres
 
Fout
Dit systeem voldoet niet aan de minimale vereisten voor de installatie van de software.
Het installatieproces wordt afgesloten

Nou da's jammer, die van Intel doet 't niet. Trouwens tijdens het proberen te updaten ging hij wel een jaar en 2 maanden terug
 
Misschien moet je de video drivers ophalen bij de website van Packard Bell. Ik weet niet precies welk type je hebt (dot SE kent meerdere modellen).
 
dat had ik al eens geprobeerd. ik had deze gedwonload en uitgevoerdmaar hij zei dat ie al in het systeem zat. Packard Bell zegt: ''in deze lijst bevatten alleen geupdaten of niet inbegrepen drivers'' dat is wel raar maar goed hij is er al

P.S. ik heb een BIOS upgrade nodig, zegt de laptop in het onderhoudscentrum (doe ik mooi niet, wie weet wat er fout kan gaan)
 
Heb je ook de v1.01 patch voor het spel geprobeerd en DirectX bijgewerkt?
 
ja, maar dat heeft neit gewerkt
is het trouwens ook voor XP Pro? Systeemspecs ergens hierboven
 
Welke videokaart zit er in de laptop waar Windows XP op staat?
 
Heb je die laptop ook voorzien van de nieuwste drivers/DirectX/update voor het spel?

Omdat je geen foutmelding krijgt is het lastig om een oplossing te vinden. Je zei dat het spel eerst wel werkte. Kun je nog herinneren wat je allemaal gedaan hebt voordat je het spel niet meer kon spelen?
 
de XP Pro is back in town. opnieuw geinstalleerd voor de zoveelste keer had nu geholpen de andere nog
 
o, sorry je vroeg iets. uhm gewoon gesaved met cheats (kan zijn dat ie gecrasht is) maar de volgende dag gedubbelklikt maar hij deed niks
 
Hij doet het weer!

ik heb alles voor de zoveelste keer geinstalleerd bij de laptop met winXP dat hielp, maar dat hielp niet bij mijn laptop met win7 dus ik dacht ik ga naar die vriend van me en wij gingen samen al die mappen en bestanden af.en raad eens die had twee bestandjes die ik niet had. Ik zetten die op de laptop en wopla! hij deed het weer

mensen bedankt dat jullie mij konden helpen.

Vriendelijke Groeten,
mva1997
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan