Grandfinale vraag. Een HP of een TOSHIBA laptop???????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nooit te oud om te leren he :thumb:

Nog zo'n mooi dingetje! Ziet er leuk uit, specificaties worden we ook vrolijk van en de prijs is ook niet eens zo heel fors.

Nooit te oud om te leren he :thumb:

Nog zo'n mooi dingetje! Ziet er leuk uit, specificaties worden we ook vrolijk van en de prijs is ook niet eens zo heel fors.

Nee he, de prijs valt zeker wel mee a,s je leest wat er allemaal inzit:) En ik vandaag maar kijken naar toshiba en hp. Maar die asus is ook een verrekte goed merk voor bijna het zelfde geld als hp en toshiba. En bovendien is deze asus voorzien van een DDR3 geheugen:cool: Het aller nieuwste geheugen:) ( En nee, nooit te oud om te leren:) )

Ja dat is gewoon de oplader voor de accu. Ze zijn alleen niet altijd even doordacht met hun omschrijvingen is mijn ervaring.

Hoi,

Heb jij ervaring met een vingerafdruklezer???? In die hp zit er een in, kan dat geen gevaar opleveren dat je dan niet meer toegang hebt tot je laptop als er iets met je vingerafdruk gebeurd????? De techniek staat voor niks vandaag aan de dag:) Nog ff dan moet je bij je eigen voordeur een vinger door een gleuf halen:)

Die vingerafdruklezer is niet de enige manier om toegang te krijgen tot de laptop. Die is meer als vervanging voor mensen die niet telkens hun gebruikersnaam en wachtwoord in willen vullen bij het aanmelden.

Die vingerafdruklezer is dus puur een aanvulling, geen vervanging..Al zal er vast wel een instelling zijn dat je alleen met vingerafdruk aan kan melden, maar dit weet ik niet zeker..

Die vingerafdruklezer is niet de enige manier om toegang te krijgen tot de laptop. Die is meer als vervanging voor mensen die niet telkens hun gebruikersnaam en wachtwoord in willen vullen bij het aanmelden.

Die vingerafdruklezer is dus puur een aanvulling, geen vervanging..Al zal er vast wel een instelling zijn dat je alleen met vingerafdruk aan kan melden, maar dit weet ik niet zeker..

Ok. Ik zie het wel:) Ik ga van de week ff kijken in die laptopshop, ik woon maar 44 km van Roterdam af:) Ben wel nieuwschierig hoe die hp er van dichtbij uitziet:)

Haha ik woon in Rotterdam, makkelijk te vinden ;)
Voor jouw informatie: de winkel is niet zo ver van de Erasmus Universiteit vandaan, en is te herkennen aan de verschillende shops die op het raam en de reclameborden staan: pdashop, laptopshop, smartphoneshop, ladyphoneshop en dat soort dingen..

Weet alleen eerlijk gezegd niet of ze veel op display hebben staan, het is toch primair een internetwinkel..

Voor jouw informatie: de winkel is niet zo ver van de Erasmus Universiteit vandaan, en is te herkennen aan de verschillende shops die op het raam en de reclameborden staan: pdashop, laptopshop, smartphoneshop, ladyphoneshop en dat soort dingen..

Weet alleen eerlijk gezegd niet of ze veel op display hebben staan, het is toch primair een internetwinkel..

Voor ik daarheen ga, bel ik van te voren even op of ze die hp`s die ik graag wil zien op voorraad hebben of op display hebben staan:) Voor het adres had ik al op de routeplanner gekeken:) Maar als ik ga dan plak ik wel mijn cartrack achter het raam:)

Hoi,

Volgende week kom ik richting Rotterdam alwaar ik onderstaande laptop ga bezichtigen:cool: Het is maar goed dat ik eerst een mail had gestuurd zodat ik wist dat hij niet in de shop lag:) Anders had ik voor janjaffa gereden:confused:

http://www.laptopshop.nl/product/63223/hp-hdx18-1180ed.html

Groet,
Reindert

Hoi,

Ik heb hieronder een link staan die wijzen naar de site van xxodd. Ik heb wat zitten kiezen? Mijn vraag aan jou is, of jij hier een mening over wilt geven van wat nou het beste is? Ik heb naar jou systeem zitten kijken en jij hebt van alles iets. En aangezien de pc jou hobby is, zou ik graag van jou horen wat nou het beste is een laptop of een desktop?

http://www.xxodd.nl/index.php?p=afrekenen

Groet,
Reindert

Hoi Reindert,

Ik zie niets in je winkelmandje staan. Kun je niet gewoon even opnoemen wat je hebt gekozen, of desnoods een printscreen maken?

Hoi Reindert,

Ik zie niets in je winkelmandje staan. Kun je niet gewoon even opnoemen wat je hebt gekozen, of desnoods een printscreen maken?

onder deze link staat links in het scherm wat ik heb gekozen. Op de site van xxodd moet je zelf iets samenstellen. kijk maar even als je wilt?

Het is een laptop en een desktop

Nee dat staat alleen bij jou omdat je het op jouw pc samen hebt gesteld en die site het heeft onthouden voor je. Maar ik heb niks samengesteld op xxodd dus van mij weten ze niets en ik krijg dus ook heel fijn de melding dat m'n winkelmandje leeg is :p

Nee dat staat alleen bij jou omdat je het op jouw pc samen hebt gesteld en die site het heeft onthouden voor je. Maar ik heb niks samengesteld op xxodd dus van mij weten ze niets en ik krijg dus ook heel fijn de melding dat m'n winkelmandje leeg is :p

hhahahahaha verdome. Dat had ik ff niet door maar je hebt gelijk. Allen de samensteller krijgt het te zien:( Wacht maar ff ik maak wel een mandje zodat jij het oo kunt zien.

Groet,
Reindert

Maak er maar even een afbeeldinkje van met printscreen, sla die even op via paint en voeg de afbeelding toe als bijlage, dat is het makkelijkste.

XXODD XNi9070d 18,4” = DE LAPTOP
wijzigen
verwijder €1.410,00 €1.410,00
Intel Core 2 Duo P8600 (2,40GHz, 1066Mhz, 3Mb) PO Inclusief Game-pack! (€85,00)
4GB DDR2 800MHz geheugen (2x 2GB) (€27,00)
320GB SATA harde schijf 5400RPM (8Mb cache) (€27,00)
Blu-ray ROM / DVD-CD +/- brander incl. PowerDVD Ultra (€130,00)
64GB Flash Drive (ExpressCard/USB2.0) (€153,00)
Windows Vista Home Premium (64 bit) (€123,00)
Geen Office 2007 applicatiesoftware
Geen Windows Live OneCare 2.0
2 jaar carry-in garantie
Geen uitgebreide pixelcontrole
QWERTY (US, internationaal)

XXODD XCi601 = DE DESKTOP
wijzigen
verwijder €1.336,00 €1.336,00
Antec NSK6580 430Watt (€17,00)
Intel Core 2 Quad Q9400 (2,66GHz, 6MB)
8GB DDR2 800MHz geheugen (4x 2GB) (€89,00)
nVIDIA N9600GT-Zilent 1G
DVD +/- brander (SATA)
Geen 2e optische drive
1000GB SATA harde schijf 7200RPM
Geen extra harde schijf
Geen extra harde schijf
Geen extra harde schijf
XXODD Bluetooth & WLAN adapter
Geen andere voeding (zie behuizing)
Comfort Curve 2000 Value Pack
AOC 2230FM 22" (€258,00)
Windows Vista Home Premium NL (64bit) (€123,00)
Geen Office 2007 applicatiesoftware
Geen Windows Live OneCare 2.0
2 jaar carry-in garantie
Subtotaal (excl. BTW):
BTW:

Totaal (incl. BTW): €2.307,56
€438,44

€2.746,00

Klopt het bovenstaande?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.