grant theft auto vice city

Status
Niet open voor verdere reacties.

TonyMontana ede

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2003
hallo allemaal ik heb een leuke tip voor jullie als je s'avonds rond rij zie je allemaal ****en lopen ja s'midags ook wel maar dan komen ze niet zo gou nou als je s'avonds nou naast gaat staan met je auto en ze zegen wat tegen jou dan moet je even wachten dan loop ze naar de anderekant van de auto toe en stap ze in dan moet je een steegje inrijden of in de bosjes gaan staan met je auto en dan is het lachen geblazen maar het kost je wel geld maar als je nou slim ben dan schiet je haar gewoon weer dood en dan pak je het geld weer af + je krijg nog 25% leven erbij.

nou suc6 ermee

Geplaatst door TonyMontana ede
het kost je wel geld maar als je nou slim ben dan schiet je haar gewoon weer dood

W8 dacht je van slaan? kost geen kogels en minder kans dat de politie het ziet/hoort

Geplaatst door Dolfhin

W8 dacht je van slaan? kost geen kogels en minder kans dat de politie het ziet/hoort

Klopt gewoon lekker slaan!
Maar dat extra 25% extra leven is wel mooi meegenomen.
@TonyMontana ede het leest wel lekkerder met wat leestekens:thumb:

ze staat voor mij deur van de auto, maar ze stapt maar niet in, ik heb genoeg geld:(

Geplaatst door DENNIS90
ze staat voor mij deur van de auto, maar ze stapt maar niet in, ik heb genoeg geld:( [/QUO

je moet een h**r hebben met een rode topje en een zwarte korterok. nou suc6 ermee maar het lukt wel

eej wel btje jammer dat als je van de zijkant kijkt ze alleen maar stil zitten ;)

er zijn meerdere types h***en in het spel .
er wordt naar de volgende dingen gekeken .
geld <> auto <> kleren .
dus kon niet meet een total losse auto maar met een mooie bolide voor rijden en blijf ff stil staan .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan