Graphics Aperture Size

Status
Niet open voor verdere reacties.

Codyksp

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2007
Hallo,

Ik heb dus een vraag over de Graphics Aperture Size. Ik wilde graag weten hoe hoog ik hem kan zetten (staat nu op 64 MB), want ik wil er het beste uit halen en ik weet niet zo erg veel over PC's:).

Mijn Systeem is:

AMD Athlon processor 1.24 Ghz (volgens deze PC eigenschappen) maar er staat niet bij welke ???
1024 MB RAM Geheugen
Radeon 9600 PRO Videokaart 128 MB (de PC zegt 9600 en de catalyst control center ook, maar op de kaart zelf staat PRO.)

Ik neem aan dat ik eerst wat meer dingen zal moeten weten, maar ik moet dan dus eerst weten waar ik die informatie vind:D.

Ben zoals je ziet nog niet erg goed met PC's:o.

Laatst bewerkt:
Zo te lezen maakt het niet zoveel uit waar je de waarde op zet.
Hier (de conclusie) is een advies te lezen en een test.

Dat komt wel uit 2002, en tegenwoording (teminste bij mij) kan ik al tot 512 AAS die daar niet eens vermeld wordt, dus ik wil wel graag zeker weten waar ik het op moet zetten:)

Dus wanner je bv een videokaart hebt van 512 MB, kun je deze beter zo laag moelijk in stellen?

Dus als ik die reactie goed lees kan ik hem op 256 zetten? Aangezien hij daar praat over 512MB RAM maar ik heb 1024MB RAM.

Of zou 512 ook kunnen? Mijn moederbord ondersteunt tot 512.

Op 64mb zetten, staat hij altijd goed, wordt toch alleen maar gebruikt om de adressen vast te zetten, niet als een echt geheugen alleen voor de "Graphics Address Relocation Table".

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan