Gratis 120 dagen Vista Home Server 2008 proberen !

Status
Niet open voor verdere reacties.
is het helemaal gratis ?
ook geen verzend kosten:eek:

Hoi !

Geen verzendkosten, geheel gratis !

Greetz,

Harry.

Ook even besteld, ik ben wel benieuwd naar Home Server na wat ik erover heb gehoord. Mag dan wel niet zo'n fan zijn van Windows/Microsoft, maar proberen is altijd leuk.

Hoi !

Had op 1 augustus besteld; toen ik donderdag uit het ziekenhuis kwam lagen ze thuis.

Nog geen tijd gehad om te installeren, maar het schijnt 'n beter en sneller systeem dan Vista te zijn.

Eind volgende week ga ik er een beetje mee stoeien.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Had op 1 augustus besteld; toen ik donderdag uit het ziekenhuis kwam lagen ze thuis.

Nog geen tijd gehad om te installeren, maar het schijnt 'n beter en sneller systeem dan Vista te zijn.

Eind volgende week ga ik er een beetje mee stoeien.

Greetz,

Harry.
offtopic:Ziekenhuis??:confused: Ik zag ze trouwens al eens eerder, maar toen moest je de verzendkosten wel betalen, maar nu gelukkig niet. Dit systeem is gebaseerd op Windows Server 2003 en heeft al veel van die functies ook, zoals streaming server, web en FTP server die je in de normalen ook hebt. Dan verbaasd het me ook niet dat het sneller is dan Vista, wat weer iets heel anders is. Maar dit is natuurlijk wel voor servers, dus op de desktop komt het niet, hooguit om te testen.

het is eigenlijk Windows Server 2003
ik had het al eens geïnstalleerd, het is een best fijne os.
maar ja ik moet ook game op deze pc dus maar weer verwijdert.
dus moet nog even een pc'tje zoeken en daarvan een server maken:)

oke, bestelt nu wachten.........:thumb:;)

Hier is hij vanmiddag binnengekomen, ik ben hem nu in een virtuele machine aan het testen (Met een virtuele HD van 1TB, terwijl ik er maar 400 heb, waarvan 40GB op de Windowspartitie waar hij de virtuele schijven aanmaakt:D, kijken wat voor error er komt.) Tot nu toe ziet het er goed uit, installatie is helemaal veranderd ten opzichte van WIN2003. Alleen geen Home Server Connector voor mij, want hij vind 64 bits niet zo leuk.:eek: Dat is dan wel alvast een minpuntje. Later post ik nog even hoe het bevalt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan